تعطیلات کجا بریم؟

سفر به آبشارهای شیرآباد

آب، آب و پرنده‌های عاشقی که نفس سرد آبشار آنها را سر ذوق آورده است، آب و نسیمی بهشتی که پوست صورتتان را نرم و زنده می‌کند، آب و یک روز نقره‌ای که ابرهای پفکی و سپید چاله‌های آبی آسمانش را پر کرده‌اند. آب و شتک‌های خنکش روی لباس‌هایتان وقتی از بالای صخره‌ها سر بر سنگ می‌کوبد و آبشار می‌شود. آماده‌اید؟ پس آفتاب نزده صبحانه را بخورید، کوله‌پشتی را بیندازید روی دوشتان و راه را آغاز کنید و اگر کسی پرسید کجا؟ بگویید «آبشارهای شیرآباد».
کد خبر: ۵۷۶۶۰۰

مجموعه 12 تایی آبشارهای  شیرآباد از جاذبه‌های گردشگری استان گلستان به حساب می‌آید  و در 6 کیلومتری روستای شیرآباد و فندرسک واقع شده است. پیشنهاد ما  برای رسیدن به آبشارهای شیرآباد سفر به شهر خانببین (حدفاصل علی‌آباد و آزادشهر) و سپس، حرکت به سمت جنوب آن و روستای شیرآباد است.

بزرگترین آبشار این مجموعه، آبشار اولی با عمق 40 تا 80 متر و ارتفاع 30 متر است و اگر فکر کردید می‌توانید نوشابه خانواده ناهار را رها کنید توی حوضچه داخل آبشار تا تگری شود، کاملا در اشتباهید چون بعید است بتوانید آن را از عمق 40 متری بالا بیاورید و تازه ناخوشایندتر این‌که اهالی خانببین برای ما نوشته‌اند برخی ازمسافران در سال‌های گذشته به تگری کردن نوشابه خانواده بسنده نکرده‌اند و همین که چشم‌شان به آبشار اولی افتاده است از خود بی‌خود شده‌اند و تن به آب زده‌اند که بی‌خبری‌شان از عمیق بودن حوضچه  کار دستشان داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها