سارقی که با سوء استفاده از موقعیت بدست آمده و سرقت عابربانک برادر خانم خود، مبلغ 18 میلیون و400 هزار ریال از حساب وی سرقت کرده بود، توسط پلیس فتای غرب استان تهران شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۱۱۹۱
سرقت اینترنتی از نوع خانوادگی

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ تراب نوراللهی رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر فقدان کارت عابربانک و خالی کردن حساب وی، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات فنی و تخصصی و ردزنی های انجام شده در نهایت متهم مورد نظر در شهریار مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این گزارش حاکیست متهم در اظهارات خود به پلیس اظهارداشت : زمانی که شاکی «شوهر خواهرش» در منزل آنها مهمان بوده کارت عابربانک را از جیب وی سرقت و با دسترسی به رمزهای اول و دوم اقدام به برداشت های اینترنتی کرده است.

متهم افزود: حدود دو ماه قبل از سرقت عابربانک ، مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد  نیز از منزل شاکی سرقت کرده است.

سرهنگ نوراللهی خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضایی، متهم بازداشت و با تکمیل پرونده اولیه، وی که به بزه انتسابی اعتراف کرده و از عملکرد خود اظهار پشیمانی می کرد به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار کفالت تحویل مرجع قضایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها