فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه 300 هزار نیرو امنیت انتخابات 24 خرداد را تأمین می‌کنند گفت:این نیرو تمام توان خود را برای برگزاری پرشور انتخابات بسیج کرده است، به همین منظور تمام تدابیر لازم برای قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات اندیشیده شده است از این رو پیش بینی می‌کنیم یکی از انتخابات امن‌ را برگزار کنیم.
کد خبر: ۵۶۶۸۴۶
300 هزار نیرو امنیت انتخابات  را تأمین می‌کنند

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هر صندو‌ق چهار نفر مامور حضور خواهند داشت، اظهار کرد: این تعداد تأمین امنیت 67 هزار صندوق اخذ رای را بر‌عهده دارند.

وی همچنین درباره امنیت نشست‌ها و میتینگ‌های انتخاباتی گفت: طبیعتاً برای برگزاری این نشست‌ها از سوی طرفداران نامزدهای انتخاباتی مجوز گرفته شده و پلیس ‌امنیت ترافیکی و برگزاری این نشست‌ها را تأمین خواهد کرد.

سردار احمدی‌مقدم ‌همچنین در پاسخ به پرسشی درباره فعالیت غیر‌قانونی برخی ستادهای انتخاباتی گفت: این ستادهای بر‌اساس قانون باید بسته شود اگرچه تاکنون هیچ مورد از فعالیت غیر‌قانونی ستاد نامزد انتخاباتی ریاست جمهوری را نداشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه این نیرو تمام توان خود را برای برگزاری پرشور انتخابات بسیج کرده است، تصریح کرد: به همین منظور تمام تدابیر لازم برای قبل، حین و پس از برگزاری انتخابات اندیشیده شده است از این رو پیش بینی می‌کنیم یکی از انتخابات امن‌ را برگزار کنیم.

سردار ‌احمدی‌مقدم با بیان اینکه در بحث برگزاری انتخابات هیچ دغدغه‌ای نداریم، یادآور شد: همه وظیفه داشته تا برای خلق حماسه سیاسی در کشور گام‌های بلندی بردارند و توجه به این امر ضروری است.

وی همچنین با اشاره به سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی گفت: بی‌تردید این سفر برکات معنوی و مادی فراوانی برای استان از جمله فرماندهی انتظامی به همراه داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین سفر خود به خراسان شمالی را در چارچوب ابلاغیه‌های ناجا و سفرهای استانی عنوان کرد.(فارس)

newsQrCode
برچسب ها: امنیت انتخابات
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها