فرکی در تمرین ملی پوشان

پایم را در جهنم پرسپولیس نمی گذارم

نخیر، مگر دیوانه‌ام پایم را توی آن جهنم بگذارم! آن‌جا اول باید مشکلاتش را حل کند و بعد بشود راجع به سرمربی‌گری‌اش فکر کرد.
کد خبر: ۵۶۴۴۰۸
پایم را در جهنم پرسپولیس نمی گذارم
حسین فرکی که برای لحظاتی در تمرین تیم ملی حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران درباره تمدید قراردادش با فولاد خوزستان گفت: فردا به اهواز می‌روم تا قراردادم را با فولاد تمدید کنم.
 
وی در واکنش به این‌که آیا پرسپولیسی‌ها با شما مذاکره داشته‌اند یا خیر؟ گفت: مذاکره مستقیم خیر اما به صورت غیرمستقیم، چرا داشتند.
 
فرکی در پاسخ به این‌که دوست نداشتید به پرسپولیس بروید، اظهار کرد: نخیر، مگر دیوانه‌ام پایم را توی آن جهنم بگذارم! آن‌جا اول باید مشکلاتش را حل کند و بعد بشود راجع به سرمربی‌گری‌اش فکر کرد.
 
وی افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است. در یک طرف قضیه مشکلات بزرگ و عجیب و غریب و بزرگی دارد که از همین ابتدای کار دیده می‌شود اما از طرف دیگر این است که آرزوی هرکسی است که هدایت تیم بزرگی چون پرسپولیس را بر عهده داشته باشد. اما متاسفانه وقتی این مسائل را از همین ابتدا می بینیم معلوم است که خیلی مشکل دارند.
 
فرکی در واکنش به این‌که یعنی پیش‌بینی می‌کنید پرسپولیس امسال نتایج خوبی نگیرد، اظهار کرد: چیزی در این مورد نوشته نشده اما در شرایط فعلی فضای خوبی نیست و از همان ابتدا مخالفت‌ها و موافقت‌های مختلفی وجود دارد. برای این‌که تیمی با آرامش کارش را دنبال کند نباید هر روز نام یک نفر به میان بیاید. این کارها در آینده می‌تواند تمرکز تیم را به هم بزند.
 
وی درباره موضوع دخالت وزارت ورزش در کار انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: باید این مسائل از همدیگر جدا شود. این مشکلات همیشه وجود داشته است، هم در بعد اقتصادی و هم فنی. وزارت ورزش نباید در این‌جور موارد دخالت کند. باید تکلیف این دو تیم هرچه زودتر مشخص شود.
 
فرکی درباره حضورش در کمپ تیم‌های ملی گفت: برای فیزیوتراپی آمده بودم. تمرینات تیم ملی را هم دیدم و یاد و خاطره سال‌های گذشته زنده شد. امیدوارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند. همه نگران هستند و امیدوارم با رفتنمان به جام جهانی شاهد تاثیرات مثبتی در افکار عمومی باشیم. بالاخره کار ما به اما و اگر کشیده شده و امیدوارم به جام جهانی برویم. هرچند اگر نرویم هم دنیا به آخر نرسیده است.(ایسنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها