تصویربرداری سریال «باغ سرهنگ» در تهران ادامه دارد. مجید صالحی، مریم سعادت، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، آناهیتا همتی و... دیگر بازیگران اصلی این مجموعه هستند.
کد خبر: ۵۶۳۸۸۴
مطیع و آئیش به «باغ سرهنگ» پیوستند

به گزارش «بانی فیلم»، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «باغ سرهنگ» به نویسندگی و کارگردانی فلورا سام هم اکنون در خانه ای قدیمی در حوالی خیابان شریعتی در حال انجام است و گروه تا اواخر هفته جاری در این لوکیشن حضور دارند. بعد از این خانه یک شیرینی فروشی در حوالی اشرفی اصفهانی لوکیشن بعدی گروه خواهد بود. ضمن اینکه طی چند روز گذشته نیز محمد مطیع و فرهاد آئیش به گروه بازیگران این مجموعه پیوستند. آئیش قرار است در سریال سام نقش قدرت، باغبان باغ سرهنگ را ایفا کند. همچنین مطیع نیز ایفاگر نقش هاشم، پدر نیما فلاح را بازی می کند که یک قناد است.

به گفته سام تدوین این سریال همچنان توسط روزبه کلباسی و نسیم اشرفیان همزمان با تصویربرداری در حال انجام است و طبق برنامه ریزی ها تولید نیز طی سه ماه آینده به پایان می رسد.

مجید صالحی، مریم سعادت، نیما فلاح، سحر ولدبیگی، آناهیتا همتی، افسر اسدی، فرهاد بشارتی، فاطمه هاشمی، مجید شهریاری، نسترن سالار، محمدرضا عباس نژاد و... دیگر بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

به عقیده سام «باغ سرهنگ» نگاهی فانتزی به مسائل و مشکلات اجتماعی دارد و یک طنز موقعیت است. در خلاصه داستان این سریال آمده: یک خواننده جوان (فلاح) برای ضبط آلبوم موسیقی خود دچار مشکل مالی شده است. او تصمیم می گیرد با عقد نامزد خود از وام ازدواج برای حل مشکلش استفاده کند. آنها بعد از عقد برای اینکه جایی برای زندگی ندارند تصمیم می گیرند باغ متروکه سرهنگ که از اقوام دورشان است را برای زندگی استفاده کنند. آنها در باغ با اتفاق عجیبی مواجه می شوند که...

از سام در حال حاضر مجموعه تلویزیونی «مشق عشق» به کارگردانی بهرام بهرامیان از شبکه آی فیلم در حال باز‌پخش است که این سریال اولین تجربه نویسندگی او محسوب می شود.

مجید اوجی تهیه کنندگی «باغ سرهنگ» را برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مدیر تصویربرداری: افشین احمدی، مدیر صدابرداری: کریم کاشانی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، گروه صحنه و لباس: امید نجومی، شایان شهیدی، حدیث حسنوند، طراحان گریم: احسان رناسی، شیوا پاک نیت، دستیار کارگردان: حمیدرضا وفائی، منشی صحنه: مهین شهبازی، مدیر تولید: عباس دقاقی، مجریان گریم: مهکامه طریحی، کیوان یکتا، دستیاران تصویر: عزیزا... ارجونی، محمد نامداری، محمد حسن پور، حجت یاراحمدی، حسن سیاحت، دستیاران صدا: حمید غیبی، علی متقی املشی، عکاس: فریال اوجی، دستیار تولید: نرگس معصومی، مدیر امور مالی: شهره عباس نژاد، مدیر تدارکات: حسین لنجابی، گروه تدارکات: مهدی بخشش، محمد دقاقی، امیر جساس، حمل و نقل: اکبر اسماعیلی، حکمت شاهسواری، محسن حسنی، جابر اصغری، سعید رفیع زاده، سینه موبیل: حسن عنبرستانی.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها