سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از یک تیم تهرانی و دو - سه تیم دیگر پیشنهاد دارم و پس از جمع بندی شرایط، تیم فصل آینده ام را انتخاب می کنم.
کد خبر: ۵۶۳۴۱۷
فرکی و احتمال حضور در یک تیم تهرانی


 حسین فرکی  در خصوص جراحی زانوی پایش ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: چند سالی بود که این درد را در زانویم احساس می‌کردم ولی این اواخر مشکلاتم بسیار بیشتر شد. به خاطر همین برنامه‌ریزی کرده بودم بعد از پایان مسابقات لیگ دوازدهم پایم را جراحی کنم که خوشبختانه این اتفاق بدون هیچ مشکلی افتاد و در حال حاضر هم استراحت می‌کنم.

وی درباره سابقه این مشکل تاکید کرد: این مشکلات مربوط به آرتروز زانویم بود که در دراز مدت به مینیسک پایم فشار وارد کرده بود. زمانی که فوتبال بازی می‌کردیم، برای بدنسازی روی کوه و تپه می‌رفتیم غافل از اینکه یک روزی این موضوع برایمان دردسرساز می‌شود. آن بدنسازی‌ها بالاخره کار خودش را کرد. (می‌خندد)

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تشکر از کسانی که در چند روز گذشته جویای احوالش بوده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم و بسیاری از دوستانم در این مدت مرا شرمنده کردند. امیدوارم روزی بتوانم لطف آنها را جبران کنم.

وی در خصوص اینکه با عملکرد خوبش در فولاد خوزستان پیشنهادهای زیادی برای فصل آینده دریافت کرده، یادآور شد: خوشحالم توانستیم با تلاش و کار در مجموعه نفت تهران و فولاد خوزستان نگاه‌ها را به طرف خودمان جلب کنیم. این موفقیت تنها مختص به من نیست و شامل همکاران دیگرم در این دو تیم می‌شود. خوشحالیم امروز در شرایطی هستیم که لطف جامعه ورزش شامل حال ما شده و امیدوارم این لطف به سایر مربیان سالم و خانه نشین هم معطوف شود.

فرکی در ادامه افزود: اتفاقاتی در فوتبال ما می‌افتد، خوشحال کننده نیست. امیدوارم مربیانی که در حال حاضر خانه نشین هستند اما شایستگی این را دارند که در لیگ برتر کار کنند، با پیشنهادهای خوبی مواجه شوند.

وی در پاسخ به این سئوال که بالاخره برای فصل آینده به کدام تیم خواهد رفت، تاکید کرد: در شرایط حاضر تصمیم گیری برایم دشوار است. سه - چهار گزینه را بعد از آنکه با باشگاه فولاد مقایسه کردم، جواب رد دادم و از آنها عذرخواهی کردم. با این حال دو - سه تیم دیگر پیشنهاد جدی به من داده‌اند که آنها را بررسی می‌ کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه هم از تهران و هم از خارج تهران پیشنهاد دار، خاطرنشان کرد: امیدوارم به جمع بندی خوبی برسم. البته اجازه می‌خواهم که این پیشنهادها رسانه‌ای نشود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان اعلام تیم خود برای فصل آینده تاکید کرد: از خدا می‌خواهم زودتر تیم آینده‌ام مشخص شود! خودمان باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم تا کارمان زودتر شروع شود. البته من باید با پزشکانم صحبت و مشورت کنم و بعد از آن برای وضعیتم به جمع بندی برسم.

"چه ملاک‌هایی برای انتخاب تیم فصل آینده خود دارید"؟ فرکی در پاسخ به این سئوال گفت: برایم فرقی نمی‌کند در چه باشگاهی کار کنم. دوست دارم در باشگاهی مربیگری کنم که ضمن پیشرفت، نتیجه کارم را هم ببینم. سه فصل با شرایطی که تیم نفت داشت موفق شدیم، آن را در لیگ برتر حفظ کنیم. این ماندن در لیگ برای ما حکم قهرمانی داشت.

وی ادامه داد: فصل بعد از آن نفت پیشرفت کرد و به رده پنجم جدول رسید. اینجا بود که احساس کردم باید فضای دیگری را تجربه کنم و به همین خاطر بود که به فولاد خوزستان رفتم. چون احساس می‌کردم می‌توانم با این تیم رو به جلو حرکت کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به نتایج فولاد در این فصل اشاره کرد و گفت: وقفه‌های مدام در لیگ و اشتباهات داوری دو عاملی بود که مانع نتیجه گیری ما شد، در غیر این صورت می توانستیم حتی نایب قهرمان لیگ شویم.

وی اضافه کرد: البته گرفتن سهمیه با فولاد هم کار بزرگی بود که انجام شد. الان هم دوست دارم با این تفکر کار کنم که در تیمم رو به جلو باشد.

فرکی در پاسخ به این سئوال که آیا این شرایط همچنان در فولاد وجود دارد یا خیر؟، به مهر گفت: هنوز هم شرایط پیشرفت در فولاد فراهم است. فولاد از نظر امکانات مشکلی ندارد ولی باید برای فصل آینده تقویت شود. نگاه‌ها به فولاد برای فصل آینده تغییر می‌کند و تیم‌ها با انگیزه بیشتری مقابل فولاد خوزستان بازی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها