در تعطیلات آخر هفته با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه شوید.
کد خبر: ۵۶۳۱۳۰
هنرنمایی مجید صالحی، حسین یاری، آتیلا پسیانی و محمد علی کشاورز در فیلم های امروز و فردای تلویزیون/ گزارش کامل فیلم های آخر هفته سیما

 فیلم های سینمایی و تلویزیونی « پرواز تا خورشید »، « حجر بن عدی » / « سیاه گوش گمشده » ، «بچه های محله الرشید » ، « بیگانگان »، « هاچ، زنبور عسل » ، « سفر به اعماق زمین » ، « راه حل نهایی »/ « بلور باران» ، « شاعر و برادرش »، « هوش سیاه 1 (قسمت اول) » ،« سه گلوله »، « تفنگداران و راهزنان »، « اشتباه لپی » ، « هوش سیاه 1 (قسمت  دوم) »/ « خط آفتاب » ،« جدایی ناپذیر » /  « صخره مرجانی 2 » ، «ربوده شده » ،، « هر چی تو بخوای » / « آنایوردوم »، « تاوان » پنجشنبه و جمعه 26 و 27 اردیبهشت ماه از شبکه های سیما پخش می شود.
شـبـکـه یــک
فیلم سینمایی « پرواز تا خورشید » به کارگردانی دانگ وون کیم، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .
در خلاصه داستان فیلم آمده: " جونگ ته - هونگ" خلبان جوان و با انگیزه ایی است که پس از اجرای نمایشی جذاب و خارج از قواعد در پرواز هوایی به یگان مهمی منتقل می شود. او در آنجا به عنوان خلبان جنگنده اف-15 مشغول به خدمت می شود. در یکی از پروازهای گشت روزانه، جنگنده بیگانه ایی به هواپیمای او و دیگر همرزمانش حمله کرده و با آنها درگیر می شود. طی این درگیری یکی از هواپیماها مورد اصابت گلوله قرار گرفته و سقوط می کند در نتیجه ...
رین- جونگ سانگ یو در فیلم سینمایی « پرواز تا خورشید » محصول سال 2012 کره جنوبی بازی کرده اند .
فیلم تلویزیونی « حجر بن عدی » به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی تاجبخش فناییان ، جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود .
داستان زندگی حجر بن عدی را روایت می‌کند که از سال پنجم هجری آغاز می‌شود و با بررسی مراحل مختلف زندگی حجر همچون مسلمان شدن او، حضور در جنگ‌های نهروان، صفین، جمل، مخالفت او با تبلیغات مسموم معاویه علیه خاندان پیامبر (ص) و در نهایت شهادت او و جمعی از یارانش در سال 51 هجری خاتمه پیدا می‌کند.
محمدعلی کشاورز، حبیب دهقان نسب، سیاوش طهمورث، جمشید جهانزاده، امیرحسین شریفی، انوشیروان ارجمند، مهدی میامی، جلیل فرجاد و ... بازیگران « حجربن عدی » هستند.
شبکه دو
انیمیشن « سیاه گوش گمشده » به کارگردانی رائول گارسیا و مانوئل سیسیلیا و تهیه کنندگی مارسلینو آلمانسا، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه »  از شبکه دو سیما پخش می شود .
در این انیمیشن محصول سال 2008 اسپانیا می بینیم: پیرمردی به نام «رابینسون » که در ایام گرفتاری در جزیره متروکه با حیوانات مأنوس بوده اکنون قصد دارد یک باغ وحش منحصر به فرد از حیوانات کمیاب راه‌اندازی کند. او برای این کار از یک شکارچی ماهر و بی رحم به نام « نیومَن » کمک می گیرد و او را استخدام می کند . پیرمرد سرباز و تجهیزات مدرن در اختیار او قرار می دهد. از سویی دیگر یک سیاه گوش ( حیوان کمیاب ) به نام فلیکس به اتفاق دوستانش گاس ( آفتاب پرست ) و بئتی ( بز کوهی ) در یک کمپ محیط زیست نگهداری می شوند. نیومن با امکانات کامل راهی کمپ می شود تا با حمله به آنجا تعداد زیادی از حیوانات را یکجا گرفتار کند. فلیکس با دوستانش می گریزد و دردسرهایی را برای نیومن ایجاد می‌کنند. سرزنش های رابینسون خشم نیومن را برمی انگیزد و او عزمش را جزم می کند تا ...
انیمیشن « بچه های محله الرشید » به کارگردانی تورج علوی ، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
داستان این انیمیشن از تولیدات سال 1383 مرکز پویا نمایی صبا از این قرار است که : حسام کودک کر و لال فلسطینی است که بعد از شهادت پدر و مادرش توسط صهیونیست‌ها با عمو و مادربزرگش زندگی می کند، او به همراه دوستش محمد به اسراییلی ها حمله می کند و خساراتی به آنها وارد می کنند تا اینکه محمد هم شهید می شود و او به محاصره دشمن در می آید ولی ....
فیلم تلویزیونی « بیگانگان » به کارگردانی عباس رافعی و تهیه کنندگی منصور سهراب پور، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت  21 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .
داستان فیلم درباره خاطرات یک فلسطینی مبارز از زمان اشغال کشورش توسط یهودیان صهیونیست است. احمد دانشجوی دانشگاهی ست که لیلا نیز در آن مشغول به تحصیل است. احمد به لیلا علاقه مند است ، اما نمی تواند علاقه خود را بیان کند. فاروق دوست احمد، به او پیشنهاد می دهد برای پرستاری از پیرمردی به نام حُسام به خانه او برود. احمد به خانه حُسام می رود و با قبول شرایط فرزندان حسام، مشغول به کار می شود. حُسام که حال مناسبی ندارد، روی صندلی چرخدار می نشیند و مدت هاست که از خانه بیرون نرفته، احمد سعی می کند روحیه او را تغییر دهد و به همین خاطر ...
قصی خولی، مکسیم خلیل، محمد حداقی و لیلیا الاطرش در فیلم تلویزیونی « بیگانگان » محصول سال  1390  ایران ـ لبنان به ایفای نقش پرداخته اند.
انیمیشن « هاچ، زنبور عسل » به کارگردانی نسورو آمینو و تهیه کنندگی کوندو کویاما ، جمعه 27  اردیبهشت ماه ساعت7:30 در قالب برنامه « سینما صبحانه »  از شبکه دو سیما پخش می شود .
داستان از این قرار است که : هاچ زنبور عسل، در بچگی بر اثر حمله زنبورهای قرمز کندوی خود را از دست داده و مادرش در دست مهاجمان اسیر می شود، ولی او به دستور ملکه مادر توسط یکی از سربازان از دست زنبورها متواری و نجات می یابد. بعد از مدت‌ها که هاچ بزرگ‌تر شده تصمیم می گیرد. به هر ترتیب شده مادرش را پیدا کند. او به سرزمین های مختلف رفته و از جانوران در مورد محل زندگی آنها پرس و جو می کند. یک روز او یک کرم ابریشم به نام گونه گونه را از دست یک مانتیس به نام کاماکیچی نجات می دهد و او نیز با هاچ مبارزه می‌کند. در حین تعقیب و گریز هاچ صدای فلوت دلنشینی را می شنود و در ابتدا فکر می کند که اِمی، دختر کوچکی که در حال نواختن آن است در واقع گریه می کند. هاچ در موهای اِمی گیر می کند و این موضوع باعث دوستی بین آنها می شود. هاچ ماجرای زندگیش را برای اِمی تعریف می کند و دختر نیز به او قول کمک می‌دهد.
انیمیشن « هاچ، زنبور عسل » محصول سال2010 ژاپن است.
فیلم سینمایی « سفر به اعماق زمین » به کارگردانی تی جی اسکات  و تهیه کنندگی جرج هوریه  ، جمعه 27
اردیبهشت ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می شود .
در این فیلم خواهید دید: مارتا زن جوانی است که مدتهاست از برادر بزرگترش ادوارد بی خبر است و تا به حال نتوانسته او را بیابد. وی تصمیم می گیرد تا از آشنای خانوادگی شان یعنی جاناتان براک که مکتشف است کمک بگیرد. براک در ابتدا نمی پذیرد ، ولی با توجه به پولی که از این بابت به دست می آورد و می تواند مشکلاتش را حل کند. پیشنهاد مارتا را پذیرفته و با برادرزاده اش ایبل راهی سفر می شوند. در بین راه با مردی روس به نام سرگی آشنا می شوند که دوست صمیمی اش همراه ادوارد به سفر اکتشافی رفته است. هر 4 نفر به کمک هم به منطقه ناشناخته و بکری وارد می شوند ولی توسط بومی ها دستگیر و نزد رییس آنها برده می شوند. مارتا با تعجب می بیند که ...
ویکنوریا پِرَت و ریکی شرودر در فیلم سینمایی « سفر به اعماق زمین » محصول سال 2008  آمریکا و کانادا
بازی کرده اند .
فیلم سینمایی « راه حل نهایی » به کارگردانی  شینجی هیگوچی و تهیه کنندگی مشترک توشیاکی ناکازاوا و شینجی هیگوچی ، جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم آمده : بعد از تغییرات در لایه های زمین و سطح دریا دانشمندان به این نتیجه می رسند که به زودی کل جزیره ژاپن غرق خواهد شد. در یک زمین لرزه نسبتا بزرگ دختر جوانی به نام ریکو جان مردی به نام انودورا و دختر کوچکی به نام میساکی را نجات می دهد. بعد از مدتی ریکو به دیدن انودورا در محل کارش که یک مرکز تحقیقات زیر دریایی است رفته و به او می گوید که میساکی به علت از دست دادن پدر و وخیم بودن حال مادرش دچار افسردگی شده و با دیدن تو بهبود می یابد. اونودورا به دیدن میساکی می رود ...
تسویوشی کوساناگی و میتشیرو اویکاوا در فیلم سینمایی « راه حل نهایی » محصول سال 2006  ژاپن بازی کرده اند .
شبکه سه
فیلم تلویزیونی « بلور باران » به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی حسین طاهری، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می شود .
داستان مردی مترجم است که از بیماری وسواس رنج می برد. با آمدن پری برادرزاده اش که در کنکور قبول شده، اختلافاتی بین او و پری رخ می دهد. معلم زبان پری که به منزل می آید، اختلافات اوج می گیرد. درگیری‌ها ادامه می یابد تا این که همه مجید ( مترجم ) را ترک می کنند و ... .
علیرضا خمسه، زیبا بروفه، کامران فیوضات و ناصر گیتی جاه در فیلم تلویزیونی « بلور باران » از تولیدات سال  1389 مرکز سیما فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم تلویزیونی « شاعر و برادرش » به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه کنندگی کیانوش گرامی، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت  17 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .
داستان فیلم از این قرار است که : اسماعیل شاعر جوانی است که می خواهد ازدواج کند، ولی مشکلی سر راهش هست، برادر بزرگترش با پدر عروس دعوای دیرینه دارند از سر مسابقات کشتی دوران جوانی و معامله ماشین و سیلی و ... که تا امروز کشیده شده است . مجلس خواستگاری که با پادرمیانی پدر برگزار شده است به هم می‌خورد، ولی اسماعیل نا امید نمی شود و سعی می کند این بار اختلاف دو برادر را به صورت ریشه ای حل کند، او با کمک بزرگ‌ترها و کسانی که در جریان هستند مراسمی ترتیب می دهد و دو نفر را با هم روبرو می‌کنند و با خواندن شعری ...
رضا رویگری، حسین سلیمانی و داریوش اسدزاده در فیلم سینمایی « شاعر و برادرش » نقش آفرینی کرده اند .
فیلم تلویزیونی « هوش سیاه 1(قسمت اول)  » به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی  سید عباس فاطمی ، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم آمده : سرگرد بهروز احمدی به کمک همکاران خود در دایره مبارزه با جرایم رایانه‌ای پلیس آگاهی، در پی مبارزه با چنین جرایمی است که پرونده مهمی به نام "هوش سیاه" مطرح می‌شود که فردی تحصیلکرده و باهوش به نام جمشید کاظمی، ملقب به هوش سیاه در پی سرقت از موزه ملی سکه و جواهرات است و طی نقشه‌ای و نیز قتل عده‌ای از افراد، موفق به این عمل مجرمانه می‌شود، اما سرگرد احمدی و همکاران وی نیز با هوشمندی و سرعت عمل در پی او هستند تا اینکه ...
آتیلا پسیانی و رضا رویگری در فیلم تلویزیونی « هوش سیاه 1(قسمت اول) » محصول مرکز سیما فیلم ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم سینمایی « سه گلوله » به کارگردانی تانگ شینگ‌یی ، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت  23:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .
داستان فیلم از این قرار است که : سرقت از خودرو حمل پول بانک منجر به کشته شدن و سرقت مبلغ زیادی از اوراق قرضه می شود. حضور یک ورزشکار تیرانداز که ظاهرا به صورت اتفاقی در صحنه سرقت اقدام به تیراندازی جهت حمایت از نیروهای حفاظتی می کند پرونده ای پیچیده را در مقابل دادگاه قرار می دهد. در ابتدا هیئت منصفه رای به بیگناهی تیرانداز می دهد ولی در نهایت مشخص می شود .....
لوئیز کو و دانیل وو در فیلم سینمایی « سه گلوله » محصول سال  2010 هنگ کنگ در ژانر جنگی و پلیسی بازی کرده اند .
فیلم سینمایی « تفنگداران و راهزنان » به کارگردانی استیو مینر، جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم آمده: بعد از دوران جنگ های داخلی آمریکا در سال 1870 از طرف فرماندار ایالت تگزاس گروهی به نام تفنگداران برای برقراری و حفظ صلح وآرامش و مهار هرج و مرج در مرز ایالت تگزاس تشکیل می شوند . بومیان نیز در تلاش برای پس گرفتن زمین‌های خود می باشند. راهزنان در صدد هجوم به مرز ایالت تگزاس بر میآیند و هدفشان قانون شکنی و از هم پاشی ایالت است. گروه تفنگداران به رهبری فرمانده مک نلی سوگند محافظت از بی گناهان و دلبستگان  یاد می کنند و ...
جیمز واندر بیک و اشتون کاتچر فیلم سینمایی « تفنگداران و راهزنان » محصول سال  2001 آمریکا بازی کرده‌اند .
فیلم تلویزیونی « اشتباه لپی » به کارگردانی بهادر اسدی و تهیه کنندگی  مشترک حسن دهقان و کریم گنجی، جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .
در این فیلم می بینیم: پویا، با پدر زنش، صولت، مشکل دارد و وسط جر و بحث، صولت بیهوش می شود. پویا مجبور می شود صولت را با خودش ببرد تا بالاخره یک جوری او را به خانه اش برساند. از طرف دیگر کامیار که می خواهد با دزدیدن صولت انتقام سال‌ها کار پدرش را بگیرد، به جای صولت، پدرش را می دزدد که ...
رحیم نوروزی، زهره حمیدی و حسین توشه در فیلم سینمایی « اشتباه لپی » از تولیدات سال 1391 ایران به ایفای نقش پرداخته اند.
قسمت دوم فیلم تلویزیونی « هوش سیاه 1» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی  سید عباس فاطمی ، جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 20  از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
شبکه چهار
فیلم سینمایی « خط آفتاب » به کارگردانی محمدرضا خاکی ، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 15 از شبکه چهار سیما باز پخش می شود .
داستان فیلم با بازی افسانه پاکرو و بابک انصاری زندگی دختری به نام نسیم را که مبتلا به بیماری ام اس است در سه مقطع زندگی در سن ۷ سالگی، ۱۷ سالگی و ۲۴ سالگی راروایت می کند که در دوران کودکی به علت نزاع پدر و مادرش دچار مشکل عصبی شده و آنها به او توجهی نمی کنند و در نوجوانی مبتلا به بیماری ام اس می شود. او درسش را ادامه داده و در رشته عکاسی تحصیل می کند. یک روز پسر جوانی به خواستگاری او می‌آید ولی او بیماری اش را پنهان می کند تا اینکه ...
فیلم سینمایی « جدایی ناپذیر » به کارگردانی دایان اینگ، جمعه27 اردیبهشت ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما4 » ازشبکه چهارسیما روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده : همسر لی باردار است، اما نمی تواند بچه را زنده به دنیا آورد. پس از این ماجرا لی دچار مشکل افسردگی و بیماری روحی روانی می شود. به خصوص آنکه همسرش پیوسته به ماموریت های خارج از شهر می رود و این موضوع بیماری او را تشدید می کند. لی در ساختمان مسکونی شان با مردی که قصد کمک به او را دارد آشنا شده؛ بسیاری از اوقات به همراهی هم به کمک مردم می روند و دارو و مواد خوراکی نامرغوب و فاسد را شناسایی کرده و از بین می برند. اما سرانجام لی در می یابد چیزهایی را میبیند که دیگران نمی بینند. لی با مراجعه به پزشک در می یابد که این بیماری در اثر ...
کوین اسپیسی،  دانیل وی  و بیبی گونگ در فیلم سینمایی « جدایی ناپذیر » محصول سال  2011 چین در ژانر حادثه ای بازی کرده‌اند.

 شبکه تهران
انیمیشن « صخره مرجانی 2» به کارگردانی مارک ای. زد. دیپه ، محصول سال 2012 کره جنوبی و آمریکا، پنج شنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود .
انیمیشن « صخره مرجانی 2»  با بازی درک بل،  اندی دیک و فرن درسچر داستان ماهی به نام پی است که یکه‌تاز صخره مرجانی است . او از پس همه موجودات درنده دریا از جمله کوسه ها برمی آید تا اینکه شایعه ای در خصوص زیر آب رفتن صخره مرجانی می شنود.
40 دقیقه بامداد روز جمعه 27 اردیبهشت ماه فیلم سینمایی فیلم سینمایی « ربوده شده »  به کارگردانی سیمون وست، از شبکه تهران پخش می شود .
در این فیلم می بینیم: ویل مونتگمری ، هوید ، وینسنت کینزی و ریلی یک گروه تبهکاری را تشکیل می دهند که در شب دستبرد زدن به یک خزانه داری بانک که پول هنگفتی در آن است دچار شکست می شوند . زیرا پس از اینکه پول ها را می ربایند در بازگشت یک پیر مرد سیاه پوست آنها را می بیند و شاهد جرم محسوب می‌شود. وینسنت می خواهد پیر مرد را به قتل برساند، اما ویل مانع می شود و ...
نیکلاس کیج -  مالین آکرمن - جاش لوکاس - سامی گیل در فیلم سینمایی « ربوده شده » محصول سال 2012 آمریکا ایفای نقش کرده اند.
فیلم سینمایی « هر چی تو بخوای » به کارگردانی محمد متوسلانی، جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد .
در این فیلم می بینیم: دختر جوانی به نام رویا که سارق است و برای دایی اوراق فروشش ماشین های مدل بالا را با فریب دادن رانندگان آنها می دزدد. دایی رویا مدل و رنگ ماشین خاصی را تعیین می کند و از رویا می‌خواهد برایش نمونه مشابه آن را بدزدد. حسن راننده جوان مدیر یک شرکت خصوصی ا‌ست. وقتی مدیر شرکت به مسافرت می رود، حسن به اصرار یکی از دوستانش ماشین گران قیمت مدیر را برای مراسم عروسی دوستش گل آرایی می کند. در روز عروسی بر اثر یک لحظه غلفت، رویا که ماشین را از پیش زیر نظر داشته آن را می رباید. حسن با آویزان شدن به بدنه ماشین سعی می کند از سرقت جلوگیری کند ولی ...
لادن مستوفی، حسن شکوهی، محمد شیری و مجید صالحی در فیلم سینمایی « هرچی تو بخوای » بازی کرده‌اند .
شبکه شما
فیلم تلویزیونی « آنایوردوم » به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه کنندگی جبرئل نجفی، پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 23  از شبکه شما پخش می شود .
در این فیلم می بینیم : مین آیه از باکو راهی تبریز شده است. او به دنبال  بخشی از هویت خانوادگی خود است که در نقشه  ای خاص تبلور یافته است. نقشه ای که پشت آن نام عده ای زن درج شده است . نیمه دیگر نقشه در دست هابیل پسر عموی روحانی مین آیه است که در حوزه علیمه تبریز تحصیل می کند. دیو پد عضو باند مافیایی است  که از این مسأله سوء استفاده کرده و خود را به عنوان راهنما به مین آیه تحمیل و رابطی را در ایران به او معرفی می کند. مین آیه پس از طی ماجراهایی به اصل ماجرا و محل گنجینه می رسد. گنجینه در اصل  قرآنی خطی و مقداری طلا متعلق به زنان یک روستای مرزی است که ...
جمیله تقی آوا، راسیم جعفر اف، بختیار کریم اف و ابولفضل جدیری در فیلم تلویزیونی « آنا یوردوم » از تولیدات سال1390 صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بازی کرده اند .
فیلم تلویزیونی « تاوان » با بازی سعید نیکپور، بهاره افشاری، نیما شاهرخ شاهی و پوریا پور سرخ ، جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان فیلم به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیر حسین شریفی آمده : هادی رادمنش که کارخانه فرش دارد و دستی در امور خیریه ، در صدد است تا در انتخابات اصناف نامزد شود . در این اثنا تلفن‌‌های پی در پی و تهدید آمیز او را به نام نادر کوهزاد خطاب قرار می دهد، این در حالی است که دختری به نام نورا به نقره فروشی پسر او ( دانیال ) سر می زند و به بهانه راه اندازی سایت در قلب او رخنه می کند. رادمنش رد صلاحیت  می شود چرا که گذشته او تا سال 1367 نامعلوم است . به مرور معلوم می شود که او در یک سرقت نقش داشته، سرقتی که با بی احتیاطی یکی از سارقان به قتل فروشنده منجر شده است . رادمنش که در قتل بی گناه بوده گمان می برد که در موشک باران تهران، زن و بچه اش را از دست داده ،پس به جایی دیگر می گریزد. او با گذراندن دوران محکومیت، به تولید روی می آورد و فردی موفق و مورد اعتماد می شود ؛ اما ...
فیلم تلویزیونی « تاوان » از تولیدات صدا و سیمای مرکز اصفهان محصول سال1390 در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است.
 شـبـکـه نمـایـش
فیلم سینمایی و تلویزیونی « این خلوت تنهایی » ، « لحظه های جاودانی ماریا »، « سرگیجه »، « جری کاتن»، « نفر دهم » و « رمز مرکوری » پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 پخش می‌شود.
فیلم سینمایی و تلویزیونی « رایزن عشق » ، « پلیس ها »، « مردی که می خواست قهرمان باشد »، « میدان جنگ » ، «شکست » و « تازی باسکرویل ها » جمعه 27 اردیبهشت ماه ساعت 13:15، 15، 17، 19، 21 و 23 روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها