کرانچار: آماده مذاکره‌ام

بلای بارسا و رئال سر پرسپولیس آمد!

زلاتکو کرانچار قهرمانی سپاهان در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران را سزاوارانه دانست.
کد خبر: ۵۶۰۲۴۸
بلای بارسا و رئال سر پرسپولیس آمد!

سرمربی سپاهان در پایان دیدار نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران که با برتری و قهرمانی شاگردانش همراه شد گفت: به نظرم این جام را با شایستگی به دست آوردیم. می‌دانستیم که این بازی را باید ببریم تا به عنوانی دست پیدا کنیم چرا که در لیگ نایب قهرمان شده بودیم.

کرانچار درباره ادامه کارش در سپاهان گفت: هر دو طرف برای انجام مذاکره آماده هستند. فکر می‌کنم اکنون پایه و اساس خوبی در تیم ایجاد شده است و این روند باید ادامه پیدا کند. هر دو طرف آماده انجام مذاکره هستند و برای دستیابی به توافق نهایی مشکل خاصی وجود ندارد.

او درباره شایعه حضورش در پرسپولیس هم عنوان کرد: این شایعه در طول سال شنیده می‌شد که البته شایعه رسانه‌ای بود. هیچ گونه تماسی با پرسپولیس نداشتم شاید میل آن‌ها همکاری با من بود اما همین جا اعلام می‌کنم با پرسپولیس تماسی نداشتم و اولویت کاری من سپاهان بوده و هست سعی هم می‌کنم کارم را با سپاهان ادامه بدهم.

سرمربی سال‌های گذشته تیم ملی فوتبال کرواسی با اشاره به دوران خوب فوتبالش در یوگسلاوی و همچنین راپید وین گفت: از راپید وین هم نه تماسی داشتم و نه پیشنهادی به من شده است. اولویت اول من سپاهان است و دوست دارم با این تیم همکاری داشته باشم.

او با اشاره به بازی پایانی جام حذفی گفت: هر دو تیم بازی باکیفیتی را ارائه دادند. ما مسلط‌تر بودیم و توانستیم قهرمان شویم. سپاهان سزاوارانه به دیدار پایانی جام حذفی راه یافت و قهرمان شد. به نظرم در بازی پایانی بازیکنان ما برتر بودند و برای همین هم موفق شدند. به نظر من پرسپولیس برای این مسابقه به خوبی آماده نشده بود. ریتم بازی ما به مراتب بهتر از آن‌ها بود. با اینکه می‌دانستیم برابر تماشاگران حریف بازی می‌کنیم اما تنها به بازیکنان باکیفیت‌مان فکر می‌کردیم.

کرانچار افزود: بلایی که سر رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا آمد، در این بازی هم بر سر پرسپولیس وارد شد و آن آماده نشدن مناسب بازی بود. ما 7 روز زمان برای آماده‌سازی داشتیم و با برنامه‌ریزی مناسب تیم را برای مسابقه مهیا کردیم و در نهایت پیروز شدیم. مهم این بود که ما تا آخر ماندیم و قهرمان شدیم. در یک سال و نیم گذشته دو جام را به دست آورده‌ایم و سال پیش هم در آسیا به موفقیت خوبی دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دلیل ناکامی تیمش در لیگ برتر نیز گفت: امسال فشار بسیارزیادی بر روی تیم ما بود و سپاهان در مقاطعی از فصل دچار فراز و نشیب شد. با توجه به حضور در سه جبهه، طبیعی بود که بالاخره یک جایی تمرکز تیم ما از دست برود و این اتفاق هم افتاد و قهرمانی لیگ از دست رفت اما خوشحالم که حداقل یک جام گرفتیم تا آن را به هواداران که در تمام فصل ما را حمایت کردند هدیه کنیم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا فکرش را می‌کردید که پرسپولیس را در حضور این تعداد تماشاگر شکست دهید گفت: واقعا فکرش را می‌کردم وقتی استقلال بزرگ را در آزادی شکست دادیم، معلوم بود که می‌توانیم پرسپولیس را نیز شکست دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها