تری هم تمدید می کند

ناراضی های چلسی ماندنی شدند

اخبار فوتبال ایتالیا؛

بالوتلی، دهانت را ببند!

سایت جام جم / منبع : تری بال فوتبال فوتبال ایتالیا هر روز تحت تاثیر یکی از غول های باشگاهی خود قرار دارد ، یک روز یوونتوس ، یک روز اینترمیلان و حالا آ ث میلان.
کد خبر: ۵۵۵۶۰۶
بالوتلی، دهانت را ببند!


سایت جام جم / بازگشت ابراهیموویچ به فوتبال آ ث میلان و قطعی شدن حضور آلگری بر روی نیمکت این تیم در فصل آینده باعث شدند اکثر اخبار امروز به این باشگاه پر افتخار اختصاص داشته باشد. البته اظهار نظر عجیب سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در مورد مهاجم آ ث میلان و اینکه او باید دهانش را به طور کامل ببندد سر وصدای زیادی کرد.

توصیه پراندلی به بالوتلی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در اظهار نظری عجیب و بی سابقه به مهاجم ملی پوش آ ث میلان توصیه کرد که دهانش را به طور کامل ببندد !
چزاره پراندلی گفت: بالوتلی بیش از اندازه در زمین حرف می زند و با این حرف زدن بازیکنان دیگر را تحریک و عصبی می کند. این اصلا شیوه خوبی نیست و من به او توصیه می کنم در جریان بازی دهان خود را به طور کامل ببندد و بیشتر سعی کند بر روی بازی تمرکز کند.

پراندلی افزود: آرامش بخشی از فوتبال است و اگر او به این رویه خود ادامه بدهد ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شود.
23 میلیون یورو برای هرنانز
لاتزیو که تا همین هفته پیش مخالف انتقال مهاجم برزیلی خود هرنانز به منچستر سیتی بود اعلام کرد تنها در شرایطی بازیکن خود vh می فروشد که سیتی 23 میلیون یورو بابت آن بپردازد. این برزیلی موافقت خود را برای انتقال به لیگ برتر اعلام کرده ، اما مخالفت باشگاه لاتزیو این انتقال را منتفی کرده بود .به نظر می آید این بازیکن دوباره به انتقال به منچستر سیتی امیدوار شده است.
بازگشت زلاتان به سری آ
بازگشت زلاتان ایبراموویچ به سری آ ایتالیا و تیم آث میلان قطعی شده است. مدیر عامل باشگاه آ ث میلان مدعی شد مذاکرات با ابراهیموویچ پایان یافته  و این بازیکن پس از یک دوری یک ساله از میلان دوباره به آ ث میلان برمی گردد. دستمزد این بازیکن سوئدی بسیار بالاست اما مدیرعامل آ ث میلان مدعی شده که باشگاه این دستمزد را تقبل خواهد کرد. همچنین از میلان خبر می رسد که مسئولان این باشگاه با آلگری به توافق رسیده  و این مربی فصل آینده  نیزهدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.
روبینیو هم نمی رود
روبینیو مهاجم برزیلی تیم آ ث میلان اعلام کرد ؛برخلاف اخبار مربوط به انتقالش به لیگ برتر هیچ برنامه ای برای جدایی از تیم کنونی اش ندارد. بعد از اینکه اعلام شد این بازیکن با سرمربی کنونی تیمش مشکل دارد شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از میلان به گوش رسید اما خود روبینیو همه چیز را تکذیب کرد و به گازتا دلو اسپورت گفت  تا پایان قراردادش درآث میلان باقی می ماند.
یوونتوس به دنبال سانچز
بال مکزیکی تیم بارسلونای اسپانیا مورد توجه تیم یوونتوس قرار دارد و به همین دلیل شاید به طور قرضی به این تیم برود. بر اساس پیشنهاد یوونتوس سانچز یک سال به طور قرضی در یوونتوس بازی می کند و اگر عملکردش مورد تایید سران یوونتوس قرار گرفت قرارداد خود را تا سال 2014 تمدید می کند.
سانچز در صورت انتقال قرضی به یوونتوس بابت یک سال بازی 5 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.
هشدار مالدینی
پائولو مالدینی اسطوره فوتبال ایتالیا گفت : فوتبال کشورش در تاریک ترین دوران خود به سر می برد. او به رویترز  گفت: باشگاه های ایتالیایی یکی پس از دیگری در فوتبال اروپا سقوط می کنند که این اصلا خبر  خوبی نیست. به نظر می آید فوتبال ایتالیا قربانی پول شده است. مالدینی افزود : تبدیل شدن فوتبال ایتالیا به یک تجارت خطرناک آینده فوتبال ایتالیا را تباه می کند و این با گذشته درخشان ما اصلا همخوانی ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها