نام افرادی که با بازیکنان فولاد تماس می گیرند فاش می شود

فولاد تهدید کرد!

پای افراد صاحب منصب در میان است؛

تماس های مشکوک با بازیکنان فولاد!

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است تماس بعضی باشگاه‌ها با بازیکنان فولاد باعث نمی‌شود تمرکز فولادی‌ها به هم بخورد.
کد خبر: ۵۵۵۵۳۵
تماس های مشکوک با بازیکنان فولاد!


با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال شائبات و شایعات زیادی مبنی بر تماس‌های مشکوک بعضی تیم‌ها با بازیکنان حریف به گوش می‌رسد. شایعاتی که گاه با کم کاری و عملکرد عجیب این بازیکنان در مسابقه رنگ واقعیت به خود می‌گیرد و به چرخش چرخ فوتبال ناپاک کمک می‌کند. آخرین خبرها در خصوص تماس با بازیکنان، مربوط به باشگاه فولاد خوزستان است که هفته آینده باید در دیداری حساس در اهواز به مصاف استقلال تهران برود.
نعیم سعداوی مربی فولاد با تایید این تماس‌ها، بدون آنکه از باشگاه خاصی نام ببرد در گفتگو با مهر تصریح کرد: از آنهایی که در بازار تماس با بازیکنان پیش از اتمام لیگ فعال هستند و بعضا در باشگاه‌های خود پست و سِمَت هم دارند، خواهش می‌کنم اجازه بدهند فوتبال مسیر جوانمردانه خود را طی کند. تمام تمرکز ما روی بازی با استقلال است ولی هستند کسانی که با بازیکنان ما تماس می‌گیرند و می‌خواهند ذهن آنها را به مسائل دیگر معطوف کنند.
وی با بیان اینکه این مسائل فقط برای تیم فولاد نیست، یادآور شد: باید بدانیم یکی از عواملی که به حرفه‌ای شدن فوتبال ما کمک می‌کند، این است که در چارچوب مقررات با بازیکنان تماس گرفته شود. افرادی که از طرف بعضی تیم‌ها با بازیکنان ما تماس می‌گیرند بدانند که این نوع رفتارها تمرکز آنها را به هم نمی‌ریزد.
مربی فولاد ادامه داد: شک نکنید در فولاد هیچ بازیکنی نیست که بخواهد به این مسائل فکر هم بکند، چه برسد به اینکه به آن عمل کند. بازیکنان فولاد کم کاری نمی‌کنند چون مرام و معرفت باشگاه ما بر اساس رفتار جوانمردانه است. تمام عوامل باشگاه بخصوص بازیکنان برای دو بازی آینده سراسر انگیزه بوده و دنبال کسب حداکثر امتیاز هستند.
سعداوی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان تماس‌های دریافتی را به باشگاه منعکس کرده‌اند یا خیر، گفت: بله، آنها تمام ماجرا را به باشگاه منعکس کرده‌اند. البته موضوع تماس‌ها مختص به این چند روز نیست و از چند هفته قبل شاهد آن هستیم.
وی در پایان تاکید کرد: تیم ما در حال حاضر به تمرکز نیاز دارد و به همین خاطر از پرداختن به جزئیات بیشتر این ماجرا خودداری می‌کنم. در صورتی که این مسائل ادامه داشته باشد، باشگاه فولاد این مسائل را پیگیری می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها