گورخرهایی که در پارک وحش ماسایی مارا در کنیا زندگی می کنند باید هر سال دوبار برای یافتن مراتع سبز در فصل خشک مهاجرت کنند.
کد خبر: ۵۵۵۲۲۷
کروکودیل و گورخر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بست شات، در این مهاجرت گروهی علاوه بر شکارچیان زمینی به ویژه شیرها بزرگترین خطری که جان گورخرها را تهدید می کند وجود کروکودیل های غول پیکر در رودخانه هایی است که آنها برای ادامه مهاجرت خود ناگزیر به عبور از این رودها هستند.

در فصل مهاجرت این جانوران چرنده کروکودیل ها انتظار آنها را می کشند. گورخرها برای فرار از آرواره های این خزنده های غول پیکر به طور گروهی وارد رودخانه شده و باید با حداکثر سرعت و توانی که دارند خود را به خشکی برسانند.

در این فیلم حیات وحش شاهد عبور گله ای از گورخرهای مهاجر از رودخانه ای مملو از کروکودیل هستیم. اغلب آنها خود را به کرانه دیگر رودخانه می رسانند اما برخی به ویژه گورخرهای پیر یا بسیار جوان طعمه کروکودیل ها می شوند.

یک کروکودیل پای عقب گورخر جوانی را در میان آرواره هایش می گیرد. حیوان نومیدانه تلاش می کند با گاز پشت کروکودیل خود را نجات دهد. کروکودیل دیگری سر حیوان را در پوزه اش گرفته و او را به زیر آب می کشد.

کروکودیل ها به سوی طعمه هجوم می آورند . تا زمانی که آنها در حال تکه تکه کردن گورخر هستند سایر همنوعان او فرصت دارند با خیال آسوده تری از رودخانه عبور کنند.

این فیلم حیات وحش را با هم می بینیم. بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
۰
۰
سلام /با اینكه فلش پلیررانصب كرده ام ولی متاسفانه فیلم پخش نمی شود .نوع خطاstak overflow at line 2میباشدلطفا راهنمایی فرمائید/با تشكر
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها