پس از پیروزی مقابل تیم ملی اردن؛

کاستا : بازیکنان ایرانی هوش بالایی دارند

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال زنان ایران در نشست خبری پس از پیروزی تیمش برابر اردن دربازی دوستانه گفت: برای موفقیت به ایران آمده ام واگر احساس می کردم موفق نمی شوم هرگز هدایت تیم ملی زنان ایران را قبول نمی کردم.
کد خبر: ۵۴۰۵۵۶
کاستا : بازیکنان ایرانی هوش بالایی دارند



ˈهلنا کاستاˈ افزود: اگر چه احساس می کنم، بازیکنان ایران هنوز نمی دانند که در زمان داشتن توپ و میدان چه زمانی باید حمله کنند و چه زمانی بازی را آرام کنند اما می دانم که آنها فرصت کافی برای تغییر دارند، چرا که از هوش بالایی برخوردارند.

وی درخصوص عملکردضعیف دوتیم نسبت به بازی دو روزگذشته گفت:زمان کافی برای بازسازی بدنی نداشتیم هر چند که در نیمه دوم بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم، بازیکنان خوب حرکت می کردند و فرصت های گلزنی زیادی بوجود آمد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی زنان ایران اظهار کرد:ما در بنگلادش بااین مشکل روبروخواهیم شد چرا که یک روز درمیان به مصاف حریفان خواهیم رفت بنابراین باید راهکاری برای این مشکل پیدا کنیم.

کاستا اظهار کرد:اگرچه نتیجه برایم مهم است اما دراین بازی بیشتربه دنبال کشف توانایی بازیکنان و دیدن حرکاتی بودم که پیشتر به آنها یاد داده بودم.

وی گفت:درنیمه دوم سعی کردم تاکتیک تیم را عوض کنم.هنوز فرصت دارم تا بیشتر از گذشته بازیکنان خود را بشناسم هر چند که بازیکنان برخی ازپست ها مشخص شده اند اما همواره باید بازیکنانی را یافت که بتوانند در چند پست بازی کرده و در مواقع اضطراری به کمک تیم بیایند.

کاستا در خصوص عملکرد حریف گفت: اردن تیم خوبی بود و بازی دوم آنها نسبت به بازی اول بهتر بود و بازیکنان این تیم بازی به بازی بهتر می شوند.

وی افزود: این بازی به ما فرصت داد تا نقاط ضعف و قدرت بازیکنان و تیم را پیدا کنیم.

کاستا اظهار داشت: تمامی بازی ها را آنالیز می کنیم و در خصوص عملکرد بازیکنان با آنها گفت وگو می کنم چرا که بازی به بازی باید بهتر شویم.

وی درخصوص پوشش ورزشکاران ایران گفت: فکر می کنم بازیکنان به این لباس ها که به مانند سایر لباس های ورزشی است عادت کرده اند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

تیم ملی زنان ایران روز چهارشنبه در دومین دیدار دوستانه برابر اردن با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

تیم ملی کشورمان دو روز پیش با نتیجه 2 بر 1 اردن را پشت سر گذاشت.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها