پس از پیروزی مقابل تیم ملی اردن؛

کاستا: بازیکنانم ترسیده بودند

جام جم- هلنا مارگاریتا کاستا در نخستین تجربه مهم خود بر روی نیمکت تیم ملی فوتبال بانوان به عنوان سرمربی به یک پیروزی دست یافت که این پیروزی در دیدار دوستانه ای که در تهران و مقابل اردن برگزار شده بود حاصل شد.
کد خبر: ۵۳۹۹۰۰
کاستا: بازیکنانم ترسیده بودند


وی درباره این پیروزی  گفت: عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار امروز با اردن راضی کننده بود اما اعتقاد دارم این پیروزی در شرایطی به دست آمد که بازیکنان ایران ترسیده بودند و من می توانستم ترس را در چهره آنها ببینم.

ˈهلنا کاستاˈ پس از پیروزی تیمش مقابل اردن افزود: برگزاری دیدارهای دوستانه در راستای برنامه های آماده سازی تیم زنان ایران، امری ضروروی است و بعد از این نیز باید در دستور کار ما قرار بگیرد.

وی افزود: زمان چندانی برای برگزاری اردوها نداشتیم و فقط چند جلسه تمرین کرده ایم، با این حال معتقدم بازیکنان ایران عملکرد خوبی را از خود نشان دادند.

سرمربی تیم ملی ایران اظهار داشت: در نیمه نخست بازیکنان ایران با ترس به میدان آمده و چندان خوب نبودند اما با صحبت هایی که در بین دو نیمه داشتیم، شرایط فرق کرد و به پیروزی رسیدیم.

کاستا عنوان کرد: سعی کردیم در این چند روز بیشتر روی هماهنگی نفرات، بازی تحت فشار و کارهای تدافعی کار کنیم که گمان می برم نفرات تیم ایران تا حدود زیادی این برنامه ها را در زمین پیاده کردند.

وی افزود: خوشحالم ملی پوشان برنده این دیدار شدند و امیدوارم در بازی بعدی نیز عملکرد مثبتی داشته باشند.

کاستا گفت: تیم اردن برروی یک اتفاق به گل رسید، اما اتفاقات در ورزش امری طبیعی است و باید با عملکرد مناسب خود، جلوی این اتفاقات را بگیریم.

سرمربی پرتغالی تیم زنان ایران اذعان کرد: روز چهارشنبه نیز دیدار دیگری با اردن خواهیم داشت و به دنبال برطرف کردن نقاظ ضعف در این دیدارها هستیم.

تیم فوتبال زنان ایران عصر امروز(دوشنبه) در دیداری دوستانه با نتیجه دو بر یک اردن را با شکست روبرو کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها