سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: متاسفانه بانوان در ایران انتظار دارند هر ۶ ماه یکبار، لیست تیم ملی تغییر کند.
کد خبر: ۵۳۷۸۶۶
انتظار دارند هر ۶ ماه یکبار لیست تیم ملی زیر و رو شود

شهرزاد مظفر ، درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اردو با حضور 30 بازیکن از 5 اسفند آغاز می‌شود. حضور در تورنمنت روسیه و برگزاری دیدار دوستانه با تایلند از برنامه‌های تیم ملی است. اگر بتوانیم در تورنمنت روسیه شرکت کنیم فرصت خوبی برای ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با تایلند هم صحبت‌هایی را داشته‌ایم که یکی از رقیبان ما در آسیا به شمار می‌رود. من برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده‌ام و برگزاری آن بستگی به شرایط مالی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که برخی از مربیان معترض هستند که نام ملی‌پوشان هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند، اظهار داشت: وقتی بازیکنی همیشه خوب است که نمی‌توانیم از تیم ملی حذفش کنیم. متاسفانه بانوان انتظار دارند هر 6 ماه یکبار لیست تیم ملی تغییر کند و زیر و رو شود، در صورتی که در برزیل، روسیه و پرتغال بازیکنانی هستند که سال‌ها در تیم ملی کشورشان بازی می‌کنند. چنین نقدهایی فنی نیست.

مظفر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در لیست جدید تیم ملی فوتبال اسامی بازیکنانی همچون اردلان و کریمی به چشم نمی‌خورد و همچنین در مورد برگزاری جلسه‌اش با کاستا، عنوان کرد: کریمی مصدوم است و تا فروردین نمی‌تواند بازی کند. با اردلان هم صحبت کردم، وی به دلیل مشکلاتی که دارد نمی‌تواند هم در لیگ بازی کند و هم در اردوهای آماده‌سازی شرکت کند. درباره جلسه با کاستا نیز باید بگویم شجاعی پیش از رفتن به من زنگ زد و گفت قرار است جلسه‌ای با کاستا برگزار شود که هنوز اتفاق نیفتاده است.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس، درباره دیدار تیمش مقابل داماش گیلان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی در 3 هفته آینده داریم. بازی با داماش همیشه برای ما سخت بوده است. این تیم بازیکنانی متعصب، جنگنده و با انگیزه دارد. این 3 مسابقه برای ما تعیین‌کننده است که متاسفانه فرشته کریمی که مهره‌ای تاثیرگذار بود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

مظفر در پایان با اشاره به اینکه آیین‌نامه لیگ بانوان ضعف دارد، تصریح کرد: فسا در لیگ برتر گل‌هایی زیادی دریافت کرده اما ممکن است مقابل ما بازی نکند که در این صورت بازی 3 بر صفر اعلام می‌شود در صورتی که این تیم‌ با اختلاف زیاد مقابل تیم‌های دیگر بازی را واگذار کرده است. در طرف دیگر داماش مقابل ملی حفاری بازی نمی‌کند، بازی‌ای که نتیجه آن را نمی‌توان حدس زد، اما در نهایت با توجه به عدم حضور داماش، 3 بر صفر به سود ملی حفاری اعلام شد. این ضعف آیین‌نامه است که جریمه‌ای هم برای تیم‌هایی که در مسابقات شرکت نمی‌کنند در نظر گرفته نمی‌شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها