مردم درباره دایی قضاوت کنند؛

رویانیان: قصد پاسخگویی به مردم را ندارم

مشاور باشگاه پرسپولیس: با این شرایط رستوران‌دارها هم از ما شکایت می‌کنند

شکایت دایی و رویانیان از همدیگر

وکلای علی دایی و باشگاه پرسپولیس فردا با حضور در کمیته انضباطی به دفاع از موکلانشان می‌پردازند، دایی هم طلبش را می‌خواهد و هم از اظهارات طرف مقابل شاکی است، رویانیان هم از اظهارات دایی برآشفته است.
کد خبر: ۵۳۷۷۴۶

محمد رویانیان که در ماه‌های آغازین فعالیتش در کسوت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همواره به نیکی از علی دایی یاد می‌کرد و او را مشاور خود می‌خواند، هیچ گاه تصور نمی‌کرد مثل بسیاری از پیشکسوتانی که یکی یکی دور او را خالی کردند، روزی این نان قرض دادن‌ها به نقطه‌ای برسد که او ناگزیر در کمیته انضباطی پاسخگوی دایی باشد.

پس از آن‌که علی دایی به گفته خودش خبری از پرداخت طلب مربیگری‌اش از باشگاه پرسپولیس نشد و تهدید به شکایت کرد، رویانیان چنان برآشفت و سخنانی بر زبان آورد که بهانه خوبی بود برای وکیل دایی تا وی را متقاعد کند هم به خاطر این اظهارات و هم به خاطر طلبش از رویانیان شکایت کند.

البته دایی هم اظهارات تند رویانیان را تندتر پاسخ داد تا او هم به لحاظ حقوقی بهانه دست رویانیان بدهد. حالا دو طرف در کمیته انضباطی شکایت خود را پیگیری می‌کنند و قرار است وکلای آنها فردا در نشست کمیته انضباطی حضور یابند.

البته کمیته انضباطی یک بار درباره شکایت دایی بابت مطالبات مالی‌اش در این رابطه تشکیل جلسه داده‌بود.جلسه‌ای که حسین عبداللهی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون درباره آن چنین توضیح داد: جلسه اول برگزار شد و قرار است عصر سه‌شنبه در جلسه دوم وکلای دو طرف در کمیته انضباطی حاضر شوند تا بدانیم چه اختیاراتی از موکلان‌شان گرفته‌اند. سعی ما بر آشتی و مصالحه است. از طرف علی دایی، پیش‌بین و دهقان و از طرف پرسپولیس شکری در جلسه قبل به عنوان وکیل حضور داشتند. در جلسه سه‌شنبه هم وکلا حضور خواهند داشت. در این باره مصطفی شکری، مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم گفت: شکایت دایی از پرسپولیس در دو بخش است؛ یک مسائل مالی و دوم البسه‌های ورزشی که در اختیار باشگاه قرار داده است.

شکری ادامه داد: اگر بخواهیم به موضوع دایی در کمیته انضباطی رسیدگی شود، فردا رستوران‌دارها، مسئولان هواپیمایی و همه باید در کمیته انضباطی از ما شکایت کنند. ما باید برای این موضوع چاره‌ای بیندیشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها