فوتبال ملی بدون جام جهانی می‌میرد

ذوالفقار نسب: مد شده همه از تیم ملی انتقاد کنند

کارشناس فوتبال می‌گوید فضای جدیدی پیرامون تیم ملی به وجود آمده که همه می‌خواهند به سرمربی‌اش اعتراض کنند.
کد خبر: ۵۳۷۱۹۲
ذوالفقار نسب: مد شده همه از تیم ملی انتقاد کنند

ایسنا/ کارشناس فوتبال می‌گوید فضای جدیدی پیرامون تیم ملی به وجود آمده که همه می‌خواهند به سرمربی‌اش اعتراض کنند.
بیژن ذوالفقار نسب ابتدا درباره نفرات دعوت شده به تیم ملی از سوی کارلوس کی‌روش، بیان کرد: بازیهای تیم ملی حساس شده و کادر فنی هم این حساسیت را درک کرده است. مطمئنا بازیکنان دعوت شده هم بر اساس نیازها و تفکرات فنی کی‌روش انتخاب و دعوت شده‌اند. مطمئنا این بازیکنان، آماده‌های لیگ هستند و من نمی‌خواهم درباره نفرات دعوت شده صحبت زیادی انجام دهم چون ما باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم.

وی همچنین با اشاره به اعتراض‌هایی که اخیرا برخی از مربیان به تصمیمات کی‌روش می‌کنند، افزود: در حال حاضر شرایطی پیرامون تیم ملی به وجود آمده که هر کس به هر نحوی می‌خواهد اعتراض کند. صحبت‌هایی می‌شود که به هیچ وجه در شرایط کنونی به صلاح نیست. به اعتقادم همه باید به گونه‌ای اظهار نظر کنیم که به فوتبال ملی صدمه وارد نشود. مطمئنا اعتراض به کی‌روش، به ضرر تیم ملی است اما انتقاد با اعتراض متفاوت است. من از مربیان، مدیران، فدراسیون و حتی خود کی‌روش می‌خواهم که به نفع منافع تیم ملی صحبت کنند.

این کارشناس فوتبال همچنین به برخی تصمیم‌های سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و گفت: کی‌روش بعضی مواقع باید هوشیارانه‌تر عمل کند. او تجربه بالایی دارد و باید این تجربه‌اش را به کار بگیرد. به عنوان مثال در ماجرای خداحافظی رحمتی حاشیه‌های زیادی ایجاد شد. کاری که رحمتی انجام داد به هیچ وجه حرفه‌ای نبود. به هر حال او یک دروازه بان حرفه‌ای است و این کارش دور از ذهن بود. ورزشکاران در این سطح باید از مشاوران قوی و باهوش استفاده کنند.وی ادامه داد: کی‌روش در واکنش به تصمیم رحمتی سریع عمل کرد و کارش دور از انتظار بود. به هر حال تیم ملی سه بازی فوق العاده حساس را پیش‌رو دارد که ما باید در هر سه بازی موفق باشیم.ذوالفقارنسب در پایان عنوان کرد: کادر فنی تیم ملی دیگر باید هسته اصلی تیم را شناخته باشد و روی بازیکنان اصلی تمرکز کند. ایران مشکلات فنی زیادی دارد و آخرین بازی برابر ازبکستان باید به دفعات بازبینی شود. واقعا حیف است که این تیم به جام جهانی نرود. هزینه‌های زیادی برای این تیم شده و امکانات لازم فراهم بوده است. امیدوارم حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد چون فوتبال ملی بدون جام جهانی زنده نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها