سهم زنان در ورزش ایران

5 ورزشکار برتر سال 91

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح بزرگترین مجموعه‌ ساحلی کشور در گناوه طی دهه فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۳۷۱۷۹
افتتاح بزرگترین مجموعه‌ ورزش ساحلی کشور در گناوه

رضا جمشیدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر صورت گرفته و در این موضوع سعی شده که همه نقاط استان را مورد توجه قرار دهیم.

وی به برخی از طرح‌های ورزشی قابل افتتاح ورزشی در دهه فجر امسال اشاره کرد و بیان داشت: سالن چندمنظوره گناوه یکی از طرح‌های مهمی است که‌ می‌تواند به توسعه ورزش‌های سالنی در این شهرستان کمک زیادی بکند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به افتتاح یکی از بزرگترین مجموعه ورزشی ساحلی کشور در گناوه اشاره کرد و افزود: این مجموعه ورزشی با استانداردهای بالایی ساخته شده و قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی را نیز دارد.

وی به دیگر پروژه‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: زمین چمن مصنوعی بندرریگ و چمن مصنوعی اهرم به بهره‌برداری خواهد رسید و در بندر بوالخیر نیز یک سالن ورزشی با کیفیت افتتاح می‌شود.

اجرای 12 پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان کنگان

جمشیدی با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان در بخش ورزشی، عنوان داشت: سفر رهبری به هر نقطه‌ای از کشور خیر و برکات فراوانی برای آن مناطق خواهد داشت و این عنایت شامل شهرستان کنگان شد تا شاهد اجرای پروژه‌های بسیار خوبی در این شهرستان باشیم.

وی ادامه داد: 12 پروژه عمرانی ورزشی از جمله مصوبات این سفر است و یک پروژه تجهیز و تعمیر نیز داریم که با جدیت پیگیر اجرای کامل این پروژه‌ها هستیم و بهره‌برداری از این پروژه‌ها نیاز 10 سال آینده این منطقه را برآورده خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به اجرای چهار پروژه مهم در شهر کنگان اشاره کرد و عنوان داشت: سالن یک‌هزار و 500 نفری، خوابگاه ورزشکاران، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزش‌های رزمی در شهر کنگان اجرا می‌شود و در روستاهای این شهرستان نیز طرح‌های مختلفی در دست اجرا است.

وی در ادامه به برنامه‌های این اداره کل برای توسعه ورزش‌های همگانی استان اشاره کرد و بیان داشت: توسعه ورزش‌های همگانی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و با توجه به وضعیت غذایی مردم و کم‌تحرکی، بهترین راهکار انجام ورزش است.

کسب سه مدال از 24 مدال کشور در پارالمپیک توسط ورزشکاران بوشهری

جمشیدی تصریح کرد: برنامه داریم ورزش را از مرکز استان تا دورافتاده‌ترین روستاها توسعه دهیم و با برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله همایش‌های پیاده‌روی و همایش دوچرخه‌سواری و ایجاد مکان‌های ورزشی مناسب در این راستا گام بر می‌داریم.

وی افزود: استان بوشهر پتانسیل بسیار مناسبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و کسب بیش از 500 مدال در مسابقات ملی و بین‌المللی و همچنین حضور یک ورزشکار در مسابقات المپیک و چهار ورزشکار در پارالمپیک گواهی بر این مدعا است.

جمشیدی به موفقیت ورزشکاران بوشهری حاضر در مسابقات پارالمپیک اشاره کرد و گفت: از مجموع 24 مدال ورزکاران ایرانی در مسابقات پارالمپیک، سه مدال توسط ورزشکاران بوشهری کسب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به برنامه‌های حمایتی از ورزشکاران و هیئت های ورزشی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پنج میلیارد تومان برای حمایت از ورزش استان بوشهر جذب کردیم و با وصول آن، این اعتبارات به هیئت‌های مختلف ورزشی تزریق شد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها