تکنیکی ترین بازیکنان تاریخ فوتبال بانوان

مارادوناهای مونث!

هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان؛

فاصله یک امتیازی بین مدعیان قهرمانی حفظ شد

در هفته هشتم دور برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان فاصله یک امتیازی بین تیم های اول و دوم جدول رده بندی یعنی شهرداری بم و ملوان بندر انزلی حفظ شد.
کد خبر: ۵۳۶۹۵۷
فاصله یک امتیازی بین مدعیان قهرمانی حفظ شد

جام جم- در هفته هشتم دور برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان فاصله یک امتیازی بین تیم های اول و دوم جدول رده بندی یعنی شهرداری بم و ملوان بندر انزلی حفظ شد.
درادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان روز جمعه 13 بهمن ماه 4 مسابقه در همدان، بوشهر و سیرجان برگزار شد که در پایان این دیدارها تیم های شهرداری بم، آینده سازان میهن و ملوان بندر انزلی به پیروزی رسیدند و یک دیدار نیز با نتیجه مساوی به اتمام رسید.  ابتدا دو تیم پاس همدان و استقلال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا آبی های پایتخت با این نتیجه باز هم از هدف قهرمانی دور تر شوند. تیم شهرداری بم نیز از از قعر نشین جدول رده بندی یعنی وی‍‍ژن فارس پذیرایی کرد و همانطور که پیش بینی می شد این دیدار با پیروزی بمی ها به پایان رسید . شهرداری بم در این دیدار 8 گل به نماینده فوتبال فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان زد تا با فاصله یک امتیاز اختلاف در صدر جدول باقی بماند هر چند شاگردان مرضیه جعفری همچنان خطر نزدیک شدن ملوانی که 5 بر یک فولاد نورد سیرجان را شکست داد پشت سر خود احساس می کنند.در این هفته از رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان باز هم عادت همیشگی لیگ تکرار شد و یکی از دیدارها به تعویق افتاد. اینبار دلیل به تعویق  افتادن یکی از مسابقه های لیگ شرایط بد جوی بود که به پالایشگاه گاز ایلام اجازه نداد تا رودرروی سرخچوشان گرگان قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها