همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد

اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی‌ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس، بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در ارتفاعات باغ‌موزه دفاع مقدس به اهتزاز درآمد. به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور و محمد‌باقر قالیباف، شهردار تهران برگزار شد، بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در پارک جنگلی طالقانی در قسمت غربی باغ موزه دفاع مقدس به اهتزاز درآمد که مساحت آن هزار مترمربع، طول میله پرچم 150 متر و وزن میله آن نیز 250 تن است؛ ضمن این‌که روی لوله پرچم امکانات تصویر‌برداری و هواشناسی نصب شده است.
کد خبر: ۵۰۳۷۳۹

این پرچم در قسمت غربی باغ موزه دفاع مقدس برافراشته شد و حمل پرچم به‌وسیله تعدادی از نیروهای مسلح صورت گرفت. در این مراسم احمدی‌نژاد به همراه قالیباف با اهدای گل به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در باغ موزه دفاع مقدس ادای احترام کردند.

سرلشگر فیروزآبادی، سردار رحیم صفوی، سردار وحیدی، مهدی چمران، ایازی سخنگوی شهرداری تهران، خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و طلایی عضو شورای شهر تهران در این مراسم حضور داشتند.

پرچم به اهتزاز درآمده در باغ‌موزه دفاع مقدس سومین پرچم بزرگ دنیا از نظر ارتفاع میله پرچم و از لحاظ سطح دریا بلند‌ترین پرچم در دنیاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها