دئودورانت‌های طبیعی را بشناسید

با این راهکارها در تابستان خوشبو باشید

مطلب امروز یک مقدار بودار است. فصل تابستان است و هوا هم بشدت داغ کرده و اگر مرتب خودمان و لباس‌های تنمان را نشوییم، ظرف دو روز بو می‌گیریم؛ تا حدی که ممکن است در آب‌و هوای منطقه هم اثرگذار شویم.
کد خبر: ۴۸۶۲۲۶

باز خدا را شکر، سوراخ لایه ازون با همه معایبش هست که این جور مواقع، مازاد بوهای نامساعد از طریق آن به خارج جو زمین منتقل شود.

هوا که گرم می‌شود، معمول بدن هر انسانی ـ بدون توجه به هر نوع گرایش سیاسی که دارد ـ شروع می‌کند به عرق کردن.

هرچه حضور در گرما بیشتر، میزان عرقجات بیشتر. یک کسی در قدیم از عراق گرم آمده بود، گفتند در عراق چه می‌کردی؟ گفت عرق!

خبر بودار: «گروهی از دانشجویان MIT مؤسسه تکنولوژی ماساچوست قصد دارند با کمک فناوری مشابه لباس فضانوردان ، لباس هوشمند ضد عرق و تنظیم کنندۀ دمای بدن تولید کنند تا باعث از بین بردن بوی ناخوش عرق بدن شود.» ـ به نقل از جراید غیرسیاسی

بسته پیشنهادی: کاری به ماساچوست نداریم؛ همین که یک عده محقق در تلاش برای کاهش بوی بد عرق بدن افتاده‌اند و لباسی هوشمند در این راستا اختراع کرده‌اند؛ جای خوشحالی زائدالوصف دارد و ما پیشاپیش با نکاتی چند به استقبال آن می‌رویم:

1ـ فروش در اماکن عمومی: خواهش می‌کنیم که این لباس هوشمند کاهش‌دهنده بوی ناخوش عرق را هرچه سریع‌تر در برخی مکان‌های عمومی از قبیل مترو، اتوبوس، مدرسه، فروشگاه، سرویس‌های بهداشتی و... امثال این اماکن، به فروش برسانند.

2ـ جمع‌آوری جوراب: بعضی‌ها چون جورابشان جلو چشمشان نیست، گاهی چنان دیر به دیر آن را می‌شویند که عرق‌های چند روز در آن خشک و منجمد می‌شود و به اندک نمی‌بوی گندش در هوا پراکنده می‌گردد؛ چنان که تا چهل منزل سمت راست و چهل منزل سمت چپ، تمامی سکنه محل دچار حالت‌های عجیبی چون تهوع و سرگیجه و حالت فحش دادگی می‌شوند. به نظر ما با گزارش ساکنان محل می‌شود نسبت به جمع‌آوری بموقع این گونه جوراب‌های مسأله‌دار و هدایت صاحبان آنها اقدام ضربتی لازم را به عمل آورد.

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها