گروه حوادث: مردی که به بهانه کاهش جریمه مالی افرادی که تخلف ساختمانی داشتند کلاهبرداری کرده و متواری شده بود، از سوی کارآگاهان پلیس رباط‌کریم دستگیر شد. سرهنگ رضا خیرخواهان، فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر این‌که فردی بابت کارچاق‌کنی در یکی از ادارات این شهرستان از مراجعان اخاذی و با این شیوه از چند نفر کلاهبرداری کرده و متواری شده است، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
کد خبر: ۳۰۶۶۹۹

فرمانده انتظامی رباط‌کریم تصریح کرد: کارآگاهان با پی بردن به صحت خبر و اخذ اظهارات تعدادی از مالباختگان، متوجه شدند فرد کلاهبردار، شهروندانی را که به دلیل تخلف ساختمانی موظف به پرداخت جریمه مالی شده بودند، در زمان مراجعه به اداره مربوط شناسایی کرده و با فریب این افراد به بهانه این‌که جریمه صادر شده را با همکاری یکی از کارمندان کمتر می‌کند، از آنها مبالغی میلیونی گرفته و با این شیوه کلاهبرداری کرده است.

خیرخواهان ادامه داد: در ادامه پیگیری‌های ماموران مشخص شد فردی با مشخصات کلاهبردار فراری در اداره مورد نظر سابقه همکاری ندارد که موضوع به مراجع قضایی اعلام و با هماهنگی‌های لازم، متهم شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس رباط‌کریم گفت: کلاهبردار دستگیر شده در بازجویی‌ منکر هرگونه تخلفی شد، ولی پس از مواجهه حضوری با شاکیان، لب به اعتراف گشود و گفت: قبلا به عنوان پیمانکار در اداره مورد نظر مشغول ‌کار بوده‌ام و در همان زمان با یکی از کارمندان اداره آشنا شده و از شهروندانی که تخلف ساختمانی داشتند، مبالغ میلیونی برای کم کردن جریمه آنها گرفتیم، ولی پس از مدتی کارمند مورد نظر از کار برکنار شد و در حالی‌که از افراد بیش از 100 میلیون ریال وجه نقد دریافت کرده بودیم، هیچ کاری برای آنها انجام نشد.

سرهنگ خیرخواهان تصریح کرد: متهم با صدور قرار قانونی در اختیار ماموران پلیس آگاهی رباط‌کریم قرار گرفته و تحقیقات برای شناسایی دیگر متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها