ضرغامی در دیدار عوامل‌ دلنوازان تاکیدکرد:

لزوم پرداختن به آسیب‌های اجتماعی

با حضور رئیس سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه سه سیما از هنرمندان و دست اندرکاران مجموعه تلویزیونی پرمخاطب «دلنوازان» تقدیر شد. رئیس رسانه ملی با اشاره به اهمیت پرداختن به آسیب های اجتماعی در میان جوانان گفت: در این زمینه هیچ خط قرمزی برای تولیدات نمایشی متعهدانه در سازمان وجود ندارد.
کد خبر: ۳۰۶۵۱۱

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس سازمان صدا و سیما نیز با تشکر از هنرمندان این مجموعه تلویزیونی گفت: تراز بالای مخاطبین همراه با رضایت مندی آنها در کنار طراحی و مهندسی پیام در34محور محتوایی از ویژگی های ارزشمند این سریال به شمار می آید.

آقای ضرغامی با اشاره به اهمیت نقش فیلم نامه و تعامل موثر بین مدیران گروههای تولیدی و نویسندگان و سایر عوامل مجموعه های نمایشی؛ بر ضرورت همدلی و تفاهم متقابل تاکید کرد و گفت: تحقق سیاست های فرهنگی جمهوری اسلامی که مورد انتظار مردم مسلمان و متدین کشور است، باید به طریق هنرمندانه و باورپذیر در تولیدات نمایشی بروز و ظهور پیدا کند.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اهمیت پرداختن به آسیب های اجتماعی در میان جوانان گفت: در این زمینه هیچ خط قرمزی برای تولیدات نمایشی متعهدانه در سازمان وجود ندارد.

در این نشست صمیمانه، کارگردان، تهیه کنندگان، بازیگران و سایر هنرمندان این مجموعه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ارتقاء تولیدات نمایشی سیما مطرح کردند.

نحوه ترکیب بازیگران جوان و پیشکسوت، اعمال حساسیت های حرفه ای در مورد چهره پردازی و طراحی لباس، ضرورت از بین رفتن بعضی خطوط قرمز فرضی، استفاده از فناوری های پیشرفته دیجیتال در تولید و توجه بیشتر به موسیقی متن از جمله موضوعات مورد توجه هنرمندان بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها