مزاحم تلفنی ناشناس که دختر جوانی را به اسیدپاشی و قتل تهدید کرده بود، تحت تعقیب پلیس تهران قرار گرفت.
کد خبر: ۲۰۳۷۸۸
به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، هفته گذشته دختر جوانی به شعبه هشتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران مراجعه و از مزاحم ناشناسی شکایت کرد و به دادیار سلیمی مقدم گفت: یک ماه قبل فردی ناشناس با تلفن همراهم تماس گرفت و شروع به فحاشی کرد و بعد از چند دقیقه، تلفن را قطع کرد.

به گمان این که مرد تماس‌گیرنده بیمار روانی است، توجهی به حرف‌های وی نکردم، اما 2 روز بعد چندین مرتبه با من تماس گرفت و تهدید به اسیدپاشی کرد، که از ترسم گوشی را خاموش و خود را داخل اتاقم محبوس کردم.

شاکی ادامه داد: وحشت کرده بودم و نمی‌دانستم مرد ناشناس چرا برایم ایجاد مزاحمت می‌کند. او باز هم برایم پیام‌های غیراخلاقی و پیام مرگ می‌فرستاد و تهدید می‌کرد که به روزهای آخر زندگی‌ام رسیده‌ام و بزودی مرا به قتل می‌رساند.

از سایه خودم هم می‌ترسیدم تا این که ماجرا را به خانواده‌ام در میان گذاشتم و در ادامه متوجه شدیم این فرد با سوءاستفاده از نام یکی از همکاران برادرم با منزلمان تماس گرفته و پس از جلب اعتماد مادرم، شماره تلفن برادرم را هم گرفته و برای او هم پیام‌های مرگ و غیراخلاقی ارسال کرده است. هر لحظه گمان می‌کنم، مزاحم ناشناس، من و یکی از اعضای خانواده‌ام را به قتل می‌رساند.

بنا بر این گزارش ، با اطلاعاتی که شاکی در اختیار دادیار سلیمی مقدم قرار داد، پرونده برای ادامه تحقیقات به مرکز پلیس تهران ارسال شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها