مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) اعلام کرد:

امکان واکسیناسیون اتباع خارجی در مراکز واکسن بهشت زهرا

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: اتباع خارجی می‌ توانند برای تزریق واکسن کرونا به مجاورت درب خروجی مترو و جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۳۴۰۳۴۹

امکان واکسیناسیون اتباع خارجی در مراکز واکسن بهشت زهرا

به گزارش جام جم آنلاین، سعید خال با اشاره به ورود واکسن در کشور و واکسیناسیون گروه‌های مختلف گفت: بنا به دستور زاکانی شهردار تهران به صورت جهادی و با همکاری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و سایر مجموعه‌های شهرداری تهران، پایگاه‌های متعددی در شهر تهران راه‌اندازی شده است و در بهشت زهرا نیز در مکانی در مجاورت درب خروجی مترو و جوار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، سوله بحران تبدیل به مرکز واکسیناسیون شده است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) تصریح کرد: شهروندان می‌توانند به این مرکز در بهشت زهرا برای دریافت واکسن مراجعه کنند و هیچ محدودیتی برای تزریق واکسن وجود ندارد و حتی اتباع نیز می‌توانند برای دریافت واکسن به این محل مراجعه کنند.

وی افزود: عاجزانه از خانواده‌ها درخواست می‌کنم با این فرصتی که برای دریافت واکسن فراهم شده است استفاده کنند به دلیل اینکه تمام متوفیانی که در این روزها در بهشت زهرا پذیرش می‌شوند افرادی بودند که واکسن نزده‌اند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها