بازیگر نقش جواد جوادی در «بچه مهندس ۳» گفت: خوشحالم که در سریالی نقش آفرینی کردم که هم از اهل فن آموختم و هم رضایت حداکثری مردم را جلب کردیم.
کد خبر: ۱۲۶۸۸۳۱

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، درباره میزان استقبال مردم از فصل سوم «بچه مهندس» گفت: رضایتمندی و مهر مردم در طول مدت پخش سریال حالمان را خوب می‌کرد. البته من همیشه سعی کردم انتقاد‌ها را هم به دیده منت قبول کنم هنرمند همیشه باید گوش شنوا برای پذیرش انتقادات داشته باشد.

وی افزود: ما تولید کننده آثار هستیم و مخاطب اصلی و نهایی مردم هستند. خوشحالم در کنار اهل فن بودم، خانم ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان تا عوامل حرفه‌ای پشت صحنه که کار را برای من جذاب کرده بود. رضایت حد اکثری مردم هم شیرینی کار بود.

وی درباره بیشترین نقدی که درباره بچه مهندس شنیده گفت: بیشترین چالشی که مخاطبان درباره شخصیت من داشتند ماجرای احساسی جواد بود، به نظرم در نهایت جواد بین عشق یک طرفه زمینی و دوست داشتن دو طرفه دوست داشتن دو طرفه را انتخاب کرد. درباره شخصیت اثر می‌گویم که به نظر من جواد یک رابطه بالغانه را شروع کرده باید ببینیم در فصل چهار چه اتفاقاتی می‌افتد.
روزبه حصاری درباره فصل چهارم بچه مهندس افزود: من برای حضور در فصل ۴ اعلام امادگی کرده ام و مشتاق هستم که ساخته شود.

البته این موضوع به تصمیم نویسنده و کارگردان برمی گردد. قطعا اگر بزرگ‌تر‌های پروژه اعلام آمادگی کنند من به عنوان برادر کوچکتر در کنارشان خواهم بود.
بازیگر نقش جواد جوادی درباره آینده‌ای که برای این شخصیت متصور می‌شود گفت: من خیلی زیاد به جواد جوادی فکر می‌کنم. بار‌ها خوابش را دیده ام از رویا‌ها تا کابوس‌های متعدد؛ شخصا ایده‌های زیادی برای جواد دارم، اما نظر فیلمنامه نویس و کارگردان در اولویت است.

وی ادامه داد: من جوان‌هایی مثل جواد را بار‌ها دیده ام سرنوشت‌های مثبت و روشن و بعضا از راه به بیراهه کشیده شدن.‌ای کاش حواسمان به نخبه‌ها باشد این‌ها سرمایه‌های ما هستند.
وی در پایان گفت: از مردم عزیز می‌خواهم من را از خانواده خود بدانند. بسیاری از افراد از من درباره بازیگری سوال می‌کنند. باید بگویم بازیگری رویا نیست فقط نیازمند اموزش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها