کارگردان سریال پدر پسری می گوید هر چه جلوتر می رویم مخاطب بیشتری برای سریال جذب می شود.
کد خبر: ۱۲۶۶۳۸۰

محمدرضا حاجی غلامی کارگردان سریال پدر پسری درباره این مجموعه رمضانی و استقبال از آن در شبکه پنج به خبرنگار جام جم آنلاین گفت: شبکه پنج بعد از مدت ها شروع کرد به سریال سازی و دوباره راه افتاده است. این شبکه در گذشته کارهای خوبی داشت اما وقفه افتاد و تا این پروسه جا بیفتد زمان می برد و حالا پدرپسری اولین تولید شبکه بعد از چند سال است .

حاجی غلامی اضافه کرد: این شبکه در این چند سال بیشتر کار تامینی داشته است و همین باعث شد مخاطب سریال های داستانی از شبکه پنج دور شود و بازگشتش سخت باشد. 

وی در بخشی دیگر خاطرنشان ساخت: از طرفی مخاطب تلویزیون در این سال ها کمتر کارهای اپیزودیک دیده است و از این کارها هم دور شده است. قبلا کارهای اپیزودیک طنز از مهران مدیری را داشتیم اما مخاطب خیلی وقت است این کارها را نمی بیند.
 
این کارگردان با بیان اینکه سیاست شبکه رفتن به سمت طنز های اپیزودیک است گفت: سریال اپیزودیک سخت تر است چون مخاطب دنباله دار ندارد. سریال های دنباله دار طرفداران بیشتری دارد و به هر حال تلویزیون باید کارهای مختلف داشته باشد هم طنز دنباله دار و هم اپیزودیک. کار ما اپیزودیک صرف نیست. 

وی درباره مخاطبان سریال پدر پسری نیز اظهار داشت: خدا را شکر مخاطب خود را داریم و هر چه جلوتر می رویم بیشتر مخاطب جذب می شود.

حاجی غلامی به شوخی های سریال پدر پسری در موضوعات روز اشاره و عنوان کرد: اساس کار این است که با اتفاقات روز مثل کیک طلاق، تلفن هوشمند و... شوخی می کنیم اما نه خیلی عمیق بلکه فقط برای تذکر و اینکه مخاطب را متوجه موضوع کنیم. در حوزه دانشگاه و مسایل اجتماعی نیز به موضوع کرونا می پردازیم. 

وی اضافه کرد: موضوع ما با دانشگاه مرتبط است و از این حیث به کرونا می پردازیم که کرونا باعث می شود دانشگاه تعطیل شود در واقع بیشتر از موقعیتی که کرونا برای تعطیلی دانشگاه ایجاد کرده است استفاده کردیم. 

حاجی غلامی درباره اینکه چرا کمتر بازیگر چهره دارند گفت: دلایل مختلفی داشت، شرایط کرونا باعث شد هرکسی بازی نکند و بودجه هم نسبت به سریال های دیگر کمتر بود. با این حال چهره های جدیدی هم در این سریال داریم که می توانند دیده شوند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها