علی غفاری کارگردان درباره جزئیات ساخت فصل سوم «بچه مهندس» و ادامه کار برای ساخت فصل های بعدی صحبت کرد.
کد خبر: ۱۲۶۵۶۳۷

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خرنگاران جوان، علی غفاری کارگردان درباره سریال «بچه مهندس» گفت: از ابتدا قرار بود «بچه مهندس» در سه فاز ساخته شود، البته سه فصل ۱۵ قسمتی که در کل ۵۴ قسمت باشد.

وی ادامه داد:به دلیل جذابیت ماجرای کودکی، ادامه سریال هم ساخته شد؛ پیشنهاد تلویزیون این بود که حالا که از کودکی شروع کردیم نوجوانی و جوانی جواد را هم داشته باشیم.

غفاری درباره انتخاب بازیگر جوانی جواد جوادی گفت: این فرد از لحاظ شباهت به نقش نوجوانی جواد نزدیک است و فکر می‌کنم مخاطب  آن را بپذیرد.

این کارگردان اظهار کرد: در حال حاضر تصمیمی برای فصل چهارم نداریم، اما ساخت فصل بعد به بازخورد‌های مخاطبان و تصمیم مدیران بستگی دارد.

غفاری درباره لوکیشن های فصل سوم گفت:انتخاب لوکیشن‌های فصل سوم به سختی فاز اول و دوم نبود، چون قصه در سال ۹۱ روایت می‌شود و از امروز ما دور نیست. البته ما یک پرورشگاه جدید را ساخته ایم که جواد جوادی از اصل خود غافل نشده است و پرورشگاهی را برای بچه‌ها ساخته، اما محوریت کار پرورشگاه نیست.

کارگردان «بچه مهندس» بیان کرد:در فصل سوم یک تغییر عمده ایجاد شده و غمی که در دوفصل گذشته بود، کمتر شده است. بحث‌های علمی و دانشگاهی و حرکت رو به جلو را خواهیم داشت،در فصل سوم سعی کردیم حرف نسل جوان امروز را بزنیم.ما در فصل سوم سعی کردیم داستان‌هایی را به وجود بیاوریم که کار دیدنی و دنبال کردنی باشد. ما با توجه به اسم سریال قصد داشتیم جواد جوادی را به دانشگاه برسانیم و تماشاگر هم با این موضوع همراه است.

غفاری گفت: ماه مبارک رمضان فرصت طلایی برای پخش سریال و دیده شدن کار است، امسال با شرایط کرونا مخاطب بیشتری سریال را دنبال می کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها