کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان

هوای اصفهان ناسالم برای گروه های حساس

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز (۳۰ فروردین ماه) کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در محدوده قابل قبول و پاک باقی بماند.
کد خبر: ۱۲۶۴۱۸۹

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از آن است که صبح امروز (۳۰ فروردین ماه) با برقراری جو ناپایدار و وزش باد طی نخسیتن ساعات روز، کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار خواهد گرفت.

به‌تدریج با کاهش ناپایداری جوی تا حدودی بر غلظت آلاینده‌ها افزوده می‌شود. با این‌حال با افزایش تندی باد و احتمال رگبار پراکنده در برخی ساعات بعدازظهر کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند.

این شرایط تا اواخر وقت امروز (۳۰ فروردین ماه) ادامه دارد و باوجود افزایش حجم ترافیک، کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در محدوده قابل قبول و پاک قرار خواهد گرفت.

در ساعات اولیه فردا (۳۱ فروردین ماه) غلظت ذرات معلق در مناطق پرتردد افزایش پیدا خواهد کرد که عمدتا ناشی از عدم وزش باد مؤثر همراه با افزایش تردد خودروها است.

طی روز با افزایش تندی باد شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول قرار خواهد گرفت. با تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی فردا (۳۱ فروردین ماه) در بیشتر مناطق برقراری شرایط قابل قبول پیش‌بینی می‌شود.

میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته‌ ۵۷ و هوا در شرایط قابل قبول (سالم) بود. این شاخص هم‌اکنون ۵۲ و هوا در شرایط قابل قبول است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها