سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز

هشدار پلیس به خریداران در فضای مجازی

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی تاکنون از ورود ۵ هزار خودرو از محدوده شرق استان تهران جلوگیری شده است.
کد خبر: ۱۲۶۴۱۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، سیاوش محبی روز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در جاده‌های شرق استان تهران تاکنون ۲۳۳ خودرو به دلیل رعایت نکردن قوانین طرح با پرداخت جریمه ۵ میلیون ریالی اعمال قانون شدند.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوایی و ترافیکی جاده‌های کوهستانی هراز و فیروزکوه، خاطر نشان کرد: هوا ابری و ترافیک نیمه سنگین است و پیش بینی می شود تا ساعات پایانی روز بر حجم ترافیک افزوده شود.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با تاکید بر اینکه خروج از تهران سفر محسوب می‌شود، اظهار داشت: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی تردد خودروهای غیربومی در خروجی شرق استان تهران، محور هراز، فیروزکوه ممنوع است.

محبی گفت: محدودیت تردد خودروها تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ اجرا می‌شود و پلیس راهور تا پایان طرح با رانندگان متخلف برخورد می کند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، عنوان کرد: پلیس راه شرق استان تهران با تجهیزات کامل و نیروهای آماده‌باش در تمامی محورها حضورمستمر دارد و تخلفات رانندگان به طور شبانه روزی رصد می‌شود.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: رانندگان سفرهای غیر ضروری خود را به تعویق بیندازند و در صورت ضرورت سفر با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین با پرهیز ازسرعت و سبقت غیر مجاز راهی سفر بشوند.

محبی گفت: با توجه به ترافیک نیمه سنگین مسیرهای هراز و فیروزکوه، امروز جمعه ۲۹ فروردین هیچ محدودیت ترافیکی در جاده‌های هزار و فیروزکوه اعمال نمی شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها