تروریست ها در جاده ام ۴ در شمال غرب سوریه، در فایل ویدئویی ضمن تمسخر نظامیان ترکیه در سوریه آنها را تهدید کردند.
کد خبر: ۱۲۶۴۰۴۶

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سانا گزارش داد: در راستای ادامه اقدامات جنایتگرانه رژیم ترکیه، مزدوران این رژیم منازل برخی از اهالی منطقه راس العین در حومه شمالی حسکه را سوزاندند.

منابع محلی به خبرنگار سانا گفتند: مزدوران این رژیم منازل برخی از اهالی منطقه تل ارقم در راس العین در حومه شمالی حسکه را سوزاندند. این منابع از افزایش عملیات ربایش در مناطق انتشار مزدوران رژیم ترکیه به ویژه در منطقه راس العین خبر دادند.

از سوی دیگر گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری فایل ویدئویی منتشر کرد که در آن تروریستهایی که در جاده «ام ۴» یعنی حلب - لاذقیه قرار دارند برای ارتش ترکیه خط و نشان می کشند.

گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوری وابسته به مخالفان سوری گزارش داد: تروریست هایی که در منطقه النیرب در شرق ادلب و در جاده «ام۴» قرار دارند در فایل ویدئویی خود، نظامیان ترک را به تمسخر می گیرند.

در این فایل ویدئویی یکی از تروریست ها به تمسخر می گوید: «ما شما(نظامیان ترکیه) را دوست داریم! به یاری خدا سر شما را می بُریم و در همین جاده (ام ۴) می گذاریم از ما نترسید!».

همچنین در این فایل ویدئویی، تروریست ها به استهزاء نظامیان ترکیه با اصطلاحات نظامی معمول نزد سوری ها می پردازند و به آنها فحش می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها