جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ:

پلیس ۱۴ هزار خودرو را از ورودی‌های پایتخت برگرداند

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در کنترل مبادی ورودی و خروجی پایتخت از هشتم تا بیست و دوم فروردین بیش از ۱۴ هزار دستگاه خودرو که فاقد پلاک پایتخت بودند، برگشت داده شدند.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۳۵

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت: همچنین تعداد ۱۵ دستگاه خودرو که دستور پلیس را تمکین نکردند توقیف شدند.

وی افزود: از ۸ تا ۲۴ فروردین در محور تهران- قم و جاده قدیم تهران قم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۵ درصد کاهش تردد داشته ایم.

سردار هداوند در تشریح کمیته کنترل و نظارت بر اصناف، بیان داشت: در این مدت از بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی بازدید که در این میان به تعداد ۱۷ هزار و ۵۷۱ واحد صنفی تذکر و تعداد ۱۷۲۶ واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

وی افزود: در این مدت تعداد ۷۰ واحد گشت تلفیقی با نمایندگان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اتحادیه ها بصورت روزانه فعالیت داشته اند.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح عملکرد کمیته حمل و نقل درون شهری، بیان داشت: در این مدت با بیش از ۹ هزار وسیله نقلیه که به بوستان ها و پارک ها مراجعه کرده اند تذکر داده شده است و در مواردی جریمه ۳۰ هزار تومانی اعمال شده است.

وی با اشاره به عملکرد کمیته فضای مجازی افزود: همچنین در این مدت ۳۹ نفر که در زمینه تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در تشریح عملکرد کمیته اطلاع رسانی و عملیات روانی، اعلام داشت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با استفاده از پتانسیل رسانه های جمعی از جمله صدا و سیما حدود ۱۹۵ دقیقه برنامه تلویزیونی از شبکه های مختلف سیما تهیه و سنجش و بیش از ۳۵۴ تخته بنر در سطح شهر با شعار در خانه بمانیم تهیه و نصب شده است.

وی گفت: در این مدت حدود ۱۸ هزار پک بهداشتی شامل ماسک و دستکش و محلول ضد عفونی کننده تهیه و در بین کارکنان توزیع شده است.

سردار هداوند با اشاره به ضد عفونی بیش از ۱۱ هزار یگان، افزود: در این مدت بیش از ۱۲هزار مورد غربالگری و تب سنجی انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها