رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نحوه فعالیت و ادامه کار ستاد ترخیص موتورسیکلت در تهران بزرگ توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۸۸
به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سردار محمدرضا مهماندار در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به تصمیمات مهم ستاد ملی مقابله با کرونا و پیرو تدابیر و پیگیری‌های فرمانده انتظامی تهران بزرگ سردار حسین رحیمی و به منظور کنترل و کاهش زنجیره شیوع ویروس کرونا، پلیس راهور فاتب تاکنون اقدامات مؤثر و خوبی در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام داده است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از این اقدامات مؤثر، مراجعه مالکین موتورسیکلتی که موتور آنها توقیف شده به مراکز پلیس +۱۰ است که بر این اساس مقرر گردید از روز شنبه ۹۹/۱/۲۳ تمامی مالکین و راکبین موتورسیکلت‌های توقیفی به جای مراجعه صرفاً به یک مرکز (ستاد ترخیص موتورسیکلت واقع در خلیج) می‌توانند به ۱۴۰ دفتر پلیس +۱۰ در سطح شهر تهران مراجعه نمایند.
وی ادامه داد: به همین منظور شهروندان تهرانی می‌توانند از روز شنبه به نزدیک‌ترین دفتر پلیس +۱۰ مراجعه نموده و امور ترخیص موتورسیکلت خود را انجام دهند.
سردار مهماندار از راکبین موتورسیکلت خواست تا با رعایت و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر حفظ سلامت خود، به حقوق سایر شهروندان نیز احترام گذاشته تا شاهد وقوع تصادفات در حوزه موتورسیکلت سواران نباشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها