مرکز اطلاع رساني پليس راهور پایتخت از رانندگان وسایل نقلیه خواست، در روزهای بارانی از احتیاط بیشتری در رانندگی برخوردار بوده و از سبقت گرفتن خودداری کنند.  
کد خبر: ۱۲۶۳۴۷۰
  

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز خبری پلیس پایتخت با توجه به ادامه بارش و نزولات آسماني از بعد از ظهر روز گذشته به رانندگان وسایل نقلیه توصيه کرد، از سرعت و سبقت گرفتن در روزهاي باراني پرهيز کنید . ممکن است چاله اي پيش روي شما باشد و کنترل خودرو از دست شما خارج شود. 
 
با مواجه شدن به چاله با رعايت نکات و قوانين راهنمايي و رانندگي و زدن راهنما از اين چاله ها عبور کنيد.
 
مخزن شيشه شوي را از آب پر کنید تا در صورت کثیف شدن شیشه خودرو بتوانید از آن استفاده کنید؛ مطمئن شوید تيغه هاي برف پاک کن خودرو تان تميز و سالم هستند . 
 
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت تاکید کرد: از سوار شدن بر موتورسیکلت در شرایط بارانی دوری کنید و در صورت سوار شدن فاصله ایمنی خود را با سایر وسایل نقلیه حفط کنید و در لاین های مشترک حرکت و تردد نکنید. 
 
این مرکز توصیه کرد: موتورسوران هر چند وقت یک بار در مکاني مناسب توقف کرده و با دستمال قطرات باران را از روي طلق موتورسیکلت پاک کنيد تا در موقع حرکت ديد بهتري داشته باشيد . از کنار خودروهاي سنگين حرکت نکنید و در صورت ضرورت با احتياط کامل از آنها فاصله بگيريد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها