مدیر منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی با تاکید بر اینکه هنوز راه طولانی برای مهار کرونا در پیش است، از کشورهای جهان خواست در رفع محدودیت‌های اعمال شده برای مقابله با این ویروس عجله نکنند.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۴۳

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «هانس کلوگ» مدیر سازمان بهداشت جهانی در منطقه اروپا درباره برداشتن شتاب زده محدودیتهای اعمال شده در جهان به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا هشدار داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، یک مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی از پیشرفت های برخی کشورها در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا ابراز خرسندی کرد و همزمان بر لزوم هوشیاری و ممانعت از رفع شتاب زده محدودیتهای اعمالی شده برای مهار این ویروس در جهان تاکید کرد.

مدیر منطقه اروپای سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد، کاهش درصد میزان افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا به معنای آن نیست که اکنون زمان برداشتن یا کاستن از محدودیتهای اعمال شده برای مقابله با این ویروس فرا رسیده باشد.

به گفته «هانس کلوگ» برخی از کشورها «دارند رشد سریع موارد ابتلا (به ویروس کرونا) یا یک افزایش مجدد موارد ابتلا را تجربه می‌کنند».

این مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی از کشورها خواست که در مقابله با ویروس کرونا همچنان هوشیار باشند.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مشاغل مختلف در کشورهای جهان تصریح کرد: «ما هنوز یک راه طولانی در این ماراتن (مقابله با کرونا) در پیش داریم و پیشرفتی که تاکنون در جنگ با ویروس به دست آورده‌ایم، پیشرفتی به شدت شکننده است».

مدیر سازمان بهداشت جهانی در منطقه اروپا افزود: «اندیشیدن به اینکه ما داریم به پایان مسیر نزدیک می‌شویم، کار خطرناکی خواهد بود چرا که در مواجهه با این ویروس هیچ مجالی برای اشتباه وجود ندارد».

هشدار این مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی در حالی مطرح شده که بسیاری از کشورهای جهان برای مقابله با ویروس کرونا به اقداماتی از قبیل قرنطینه کردن و بستن مدارس، ادارات و کسب و کارها دست زده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها