نماهنگ و سرود سلام فرمانده

سرود سلام فرمانده در کرج طنین انداز شد

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در شب نیمه شعبان در سراسر کشور نورافشانی انجام می‌شود، گفت: رأس ساعت ۲۱ بر فراز بام ها، ندای یامهدی ادرکنی و یا حجت بن الحسن به عنوان دو استغاثه و نجوای جمعی به درگاه الهی به عنوان درخواست طلب فرج و رفع بلا را خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفتگو با  فارس درباره برنامه های این شورا برای شب نیمه شعبان گفت: به اقتضای ویژگی های مترتب بر شب نیمه شعبان و با توجه به اینکه تضرع و استغاثه به درگاه الهی، سنت قرآنی و سیره اولیای خداست، لزوم برگزاری برنامه های ویژه ای را ایجاب کرده است.

وی ادامه داد: قداست خاص شب نیمه شعبان به لحاظ معنوی به عنوان با فضلیت ترین شب پس از لیله القدر بر مبنای احادیث ائمه معصومین و نیز عشق و دلدادگی مردم به ولی الله الاعظم ارواحنا له الفداه و منجی عالم بشریت باعث شده تا معمولاً در همیشه تاریخ برگزاری زیباترین و گسترده ترین جشن های نیمه شبعان را به عنوان دلدادگی دینی به امام زمان (عج) شاهد باشیم.

لطفی افزود: شرایط استثنایی کنونی به لحاظ تعطیلی اماکن مذهبی، ضرورت پرهیز از اجتماعات و نیز ضرورت طلب فرج در این مقطع و طلب رفع بلا باعث شد تا یک هماهنگی فراگیری را در داخل کشور و حتی خارج کشور، یعنی کشورهای اسلامی انجام دهیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده، امشب ساعت ۲۰:۴۵ زیارت آل یاسین و دعای فرج به طور دسته جمعی توسط خانواده ها در منازل برگزار خواهد شد، اظهار داشت: رأس ساعت ۲۱ بر فراز بام ها، ندای یامهدی ادرکنی و یا حجت بن الحسن به عنوان دو استغاثه و نجوای جمعی به درگاه الهی به عنوان درخواست طلب فرج و رفع بلا را خواهیم داشت.

لطفی ادامه داد: مراجع بزرگوار تقلید نیز با صدور بیانه مردم را تشویق کرده اند تا از فرصت امشب برای استغاثه به درگاه الهی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور، ضمن دعا و استغاثه، نورافشانی انجام خواهد شد، گفت: همچنین برنامه ریزی شده تا در همه استان ها مشابه آنچه در سوم شعبان در تهران رخ داد و گروه سرود سیّار به اجرا پرداخت، برنامه گروه سرود سیّار اجرا شود تا هم تجمعی صورت نگیرد و هم اینکه دین خود را در این مقعطع با شرایط خاص خود، ادا کرده باشیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: طبق هماهنگی انجام شده با مدیران رسانه ملّی و مدیران آستان قدس رضوی و مسجد مقدّس جمکران، زیارت آل یاسین از مسجد جمکران و دعای فرج از آستان قدس رضوی به صورت زنده پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها