واكنش بيرانوند و هموطنان به گزارش گروه حوادث جام‌جم

نوجوان فداکار به آرزویش رسید

نوجوان جهادگر که هنگام ضدعفونی خیابان‌ها برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا پای خود را در سانحه‌ای از دست داده بود، با پيگيرى روزنامه جام‌جم به آرزويش رسيد.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۱۷

به گزارش خبرنگار جام‌جم، محمدحسن عسگری ١٣ساله، ساکن شهرستان زواره اصفهان چند هفته بعد از شیوع ویروس کرونا همراه پدرش و یکی از همشهریان خود داوطلبانه کار ضدعفونی شهر را شروع کرده بودند. آنها مواد ضدعفونی کننده‌ای را که با کمک‌های مردم شهر تهيه می‌شدند، با تراکتور پدر محمدحسن به سطح شهر می‌بردند و با آن محل‌هاى پرخطر را ضدعفونى مى‌كردند. اما شب حادثه ناگهان محمدحسن از روی تراکتور پرتاب شد و پای او در برخورد با گاردن تراکتور آسیب شدیدی دید.
پزشکان تلاش زیادی برای پیوند پای نوجوان فداکار انجام دادند، اما به دلیل عفونت شدید پای چپ، مجبور به قطع عضو شدند.

گفت‌وگوی روزنامه جام‌جم با محمدحسن، روز گذشته در كانال تلگرامى جام‌جم منتشر شد كه در آن درباره آرزوهايش گفت: همیشه آرزو داشتم دروازه‌بان پرسپولیس شوم. اما حالا با این اتفاق دیگر نمی‌توانم به آرزویم فکر کنم و به آن نمی‌رسم. دلم می‌خواست مثل علیرضا بیرانوند شوم چون او برایم یک اسطوره است. دوست داشتم او را ببینم و با هم یک عکس دو نفره بیندازیم».

بعد از این‌که صحبت‌های محمدحسن منتشر شد، علیرضا بیرانوند عکس محمدحسن را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد و به او قول داد بعد از پایان بیماری کرونا او را به تماشای تمرین پرسپولیس دعوت کند.

بیرانوند شامگاه دوشنبه هم در یک تماس تصویری با محمدحسن، با این نوجوان صحبت کرد و پدر محمدحسن بعد از آن در گفت‌وگو با جام‌جم گفت: «حال روحی پسرم در این مدت خیلی بد بود، اما تنها چیزی که توانست روحیه او را کمی تقویت کند صحبت با بيرانوند بود. از گروه حوادث روزنامه جام‌جم كه صداى پسرم را به گوش دروازه‌بان با اخلاق كشورمان رساندند، تشكر مى كنم».

وى افزود: بازتاب گزارش جام جم سبب شد صدای ما به گوش مسؤولان هم برسد و صبح روز سه‌شنبه، جمعى از مسؤولان یزد به عیادت پسرم آمدند.

بعد از انتشار گزارش فداكارى پسر جهادگر، شمار زيادى از هموطنان در تماس با گروه حوادث جام‌جم براى كمك به محمد‌حسن اعلام آمادگى كردند. هموطنان قدرشناس مى‌گفتند: محمدحسن بدون ادعا و چشمداشتى براى سلامت همشهرى هاى خود پايش را از دست داد و حالا نوبت ماست از او حمايت و تقدير كنيم.

نوجوان فداکار به آرزویش رسید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها