براساس آخرین آمار ارائه شده در سایت worldometers کشور اسپانیا با 140 هزار و 510 مبتلا بیشتر از هر کشور دیگری در اروپا درگیر کرونا شده هر چند آمار مرگ و میر در ایتالیا بالاتر است.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، پس از ایتالیا، فرانسه و آلمان، کشور بریتانیا در رتبه بعدی کشورهای اروپایی قرار دارد که به شدت درگیر ویروس کرونا شده اند. هم اکنون بیش از 60 هزار تن در این کشور مبتلا به کرونا شده اند و 5 هزار و 373 تن نیز جان باخته اند.

بر اساس آخرین تحقیقات محققان با  نرخ سرعت ابتلای فعلی در بریتانیا به زودی این کشور در صدر تمام کشورهای اروپایی از حیث ابتلا قرار می گیرد. بر اساس مطالعات کالج لندن سرعت ابتلا در فاز اول کرونا در انگلیس بسیار بیشتر از نرخ ابتلا در فاز اول کرونا در ایتالیا و اسپانیا. این بدان معناست که این کشور پتانسیل بسیار بالایی دارد تا بتواند به صدر جدول مبتلایان برسد و این یک زنگ خطر جدی برای تمام شهرهای بریتانیاست. با اینکه اکنون آمار ابتلا و مرگ و میر بر اثر کرونا در بریتانیا بالاست اما برخی بر این اعتقادند که این کشور هنوز به پیک بیماری نرسیده است. لندن مرکز کرونایی های بریتانیاست. پایتخت انگلیس نزدیک به 12 هزار کرونایی درون خود دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها