رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از۶۰۰ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی در سراسر کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۳۳۴۷

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار محمدرضا مقیمی اظهارکرد: در ادامه طرح تشدید مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقصادی ناجا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۶۱۲ هزار و ۶۷۷ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۴۶۵ هزار و ۱۱۸ عدد دستکش، ۸۰ هزار و ۱۵۰ عدد انواع ماسک، ۶۷ هزار و ۴۰۹ عدد مواد ضدعفونی کننده و انواع تجهیزات پزشکی کشف همچنین ۳۱۰ مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان‌ها تحویل داده شد، اظهارکرد: در این رابطه ۶۴ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

مقیمی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از آنان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها