محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: تمام واحدهای صنفی تا ۲۳ فروردین تعطیل هستند. نوسانات طلا بر اساس قیمت ارز است و برخی در فضای مجازی مابین افراد رد و بدل می شود.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۱۵
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر، با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی، گفت: برخی از سازمان ها و واحدهای تولیدی بازگشایی شده اند اما واحدهای صنفی تعطیل هستند.
او بیان کرد: تمام واحدهای صنفی تا ۲۳ فروردین تعطیل هستند. نوسانات طلا بر اساس قیمت ارز است و برخی در فضای مجازی مابین افراد رد و بدل می شود.

کشتی آرای با اشاره به قیمت انس، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۶۲۰ دلار، سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۸۷۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.
نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۱ هزار تومان معامله شد. 
نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به اینکه داد و ستدی در بازار وجود ندارد، گفت: تردد در شهر کمتر شده است و این امر سبب شده که داد و ستد‌ها کاهش پیدا کند اما قیمت ها وجود دارد. 
کشتی آرای از مردم درخواست کرد که زمانی به خرید طلا و سکه اقدام کنند که بازار روند متعادلی داشته باشد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت بازار طلا و سکه در هفته آینده، گفت: از اکنون نمی توان بازار را در هفته آینده پیش بینی کرد اما به نظر می‌رسد که بازار در هفته آینده به دلیل بازگشایی، وضعیت بهتری به خود بگیرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها