محققان در سراسر جهان در حال تلاشند تا درمانی برای مقابله با بیماری مهلک کووید-۱۹ بیابند. اکنون محققان آمریکایی در آخرین تلاش‌شان الگوریتم درمان این بیماری را ایجاد و منتشر کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۶۲۹۹۷

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم پژوهشگران دانشگاه ییل که به تیم درمانی کووید ۱۹ نیز شناخته می‌شوند، توسط پزشکان متخصص بیماری‌های عفونی رهبری می‌شوند و اخیرا نیز موفق به توسعه یک برنامه درمانی (الگوریتم) برای موارد شدید و غیر شدید این بیماری شده‌اند.

این الگوریتم شامل لیستی از داروهای توصیه شده است و دلیل استفاده از این داروها، ذکر عوارض جانبی احتمالی آنها و همچنین سایر اطلاعات مهم دیگر است.

الگوریتم درمان بیماری «کووید ۱۹» منتشر شد

 

نکته جالب توجه درباره تیم پژوهشی دانشگاه ییل این است که طیف گسترده‌ای از پزشکان متخصص در زمینه‌های مختلف مانند عفونی، ریوی و حساسیت، حساسیت و ایمونولوژی، روماتولوژی، خون شناسی و داروسازی در آن در حال تلاش هستند.

الگوریتم درمان بیماری «کووید ۱۹» منتشر شد

چارلز دلا کروز، یکی از اعضای این تیم پژوهشی گفت: ما نمایندگان بسیاری از رشته‌های مختلف داریم که در تهیه برنامه درمانی بسیار تلاش می‌کنند و پیشرفت‌های جدید را مرتبا ارزیابی می‌کنند. ما با همکاری پزشکان توانسته‌ایم دریابیم بیمارانی که به آنها مراجعه می‌کنند دارای چه علائمی هستند و این علائم را مورد بررسی قرار دادیم. اکنون یک پروتکل تعیین شده برای درمان این بیماران داریم و همچنان به بررسی داده‌ها خواهیم پرداخت تا ببینیم آیا الگوریتم نیاز به تنظیم و یا تغییر دارد یا خیر. ما این طرح را بر اساس اطلاعات در دسترس، مشاهدات بالینی و ارتباطات شخصی با سایر متخصصان ایجاد کردیم. ما اکنون الگوریتم خود را به امید کمک به دیگران در مراقبت از بیماران به اشتراک می‌گذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها