رئیس ستادکل نیروهای مسلح کشورمان گفت: آمریکایی‌ها چنانچه کوچکترین نظر سوئی به امنیت کشور ما داشته باشند، با شدیدترین عکس‌العمل‌ ها مواجه خواهند شد، اما ایران هیچگونه دخالتی در این مسائل ندارد و هیچ قصدی برای تعرض به نیروهای بیگانه ندارد.
کد خبر: ۱۲۶۲۹۶۱

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سردار سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روزهای اخیر تحرکات و فعالیت‌های نظامی آمریکایی‌ها در فضای عراق و خلیج فارس افزایش پیدا کرده است. آنان در فضای رسانه‌ای و روانی نیز به‌شکل انبوهی در حال خبرپراکنی هستند و نسبت به مجموعه‌های مقاومت و حشد الشعبی در عراق نیاتی دارند.

وی افزود: ما فعالیت‌ها و تحرکات آمریکایی‌ها را به‌طور کامل زیرنظر داریم و در مجموعه‌های اطلاعاتی ما تمامی این فعالیت‌ها ثبت و به‌لحظه دنبال خواهند شد. تمامی مجموعه‌های دفاعی با هوشیاری در حال دفاع از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی هستند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که طی هفته‌های اخیر در کشور عراق و علیه پایگاه‌های آمریکایی صورت گرفته است، عکس‌العمل طبیعی مردم عراق و نیروهای مقاومت در برابر اقدام شیطانی آن‌ها در ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده نیروهای مقاومتی عراق است و هیچ ارتباطی به کشور ما ندارد. آمریکایی‌ها بعضاً این را به ما نسبت می‌دهند که فرافکنی است.

رئیس‌ ستادکل نیروهای مسلح بیان داشت: آمریکایی‌ها به‌خوبی خود مطلع هستند که مردم منطقه و مردم عزیز عراق با حضور نظامی آنان در این کشورها مخالف هستند و این عکس‌العمل طبیعی آنان است. ما صحنه‌ها را زیر رصد و نگاه خودمان داریم و در دفاع از کشورمان ایستادگی می‌کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: آمریکایی‌ها چنانچه کوچکترین اقدام یا چشم‌داشت و نظر سوئی به امنیت کشور ما داشته باشند، با شدیدترین عکس‌العمل‌ها مواجه خواهند شد، اما جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه دخالتی در این مسائل ندارد و هیچ قصدی برای تعرض به نیروهای بیگانه ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها