نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا با صدور اطلاعیه‌ای کتابخانه‌های عمومی کشور را تا ۲۲ فروردین‌ماه تعطیل اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۶۲۹۵۷

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور تا شنبه ۲۲ فروردین‌ماه تعطیل اعلام شد.

از سوم اسفند تاکنون و در پنج مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز تعطیل شده‌اند.

بر این اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی و با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح، در زمان مقتضی کتابخانه‌های عمومی خدمت‌رسانی به مردم را از سر بگیرند.

لازم به ذکر است ادامه فعالیت کتابخانه‌های عمومی کشور پس از ۲۰ فروردین ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعلیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است که در زمان مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها