شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی در گزارشی گاف نخست وزیر این رژیم درباره قربانیان ویروس کرونا در ایران را فاش کرد.
کد خبر: ۱۲۶۲۹۲۶

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست اخیر کابینه مدعی می‌شود فیلمی از انتقال اجساد قربانیان ویروس کرونا در ایران برای دفن در میان زباله‌ها در اختیار دارد؛ اما مشخص می‌شود که فیلم ادعایی نتانیاهو بخشی از یک سریال منتشر شده در سال ۲۰۰۷ بوده است!

دو وزیر کابینه به «باراک راوید» خبرنگار شبکه ۱۳ گفتند: «بنیامین نتانیاهو، در نشست کابینه ویدئویی را پخش کرد و مدعی شد که در این ویدئو شواهدی وجود دارد که ایران در حال پنهان کاری درباره قربانیان ویروس کرونا بوده و اجساد قربانیان این ویروس را در زباله‌ها دفن می‌کند.»

اما چند ساعت بعد، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فهمیده این ویدئو هیچ ارتباطی به ایران یا بحران شیوع ویروس کرونا نداشته است. این فیلم مربوط به یک مینی سریال بوده که در سال ۲۰۰۷ منتشر شده است.

نتانیاهو در نشست روز دوشنبه کابینه رژیم صهیونیستی به وزیران کابینه می‌گوید که ویدئویی دیده که در آن سربازان ایرانی در حال انتقال اجساد به کامیون‌ها بوده تا آنها را به محل دفن زباله‌ها ببرند.

بر اساس گفته دو وزیر کابینه، نتانیاهو گفته که «مئیر بن شبات» مشاور امنیت اسرائیل این ویدئو را به نتانیاهو نشان داده است.

بسیاری از وزیران کابینه خواستار دیدن این فیلم بودند و نتانیاهو نیز از شبات خواسته تا این فیلم را برای وزیران ارسال کند.

این فیلم هفته پیش توسط برخی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده بود و نتانیاهو بدون هیچگونه اعتبارسنجی یا تأییدی اقدام به مطرح کردن آن در نشست کابینه می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها