وزیر کشور با بیان اینکه امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت ها باز گردانیم، گفت: لازم است از مردم و رسانه ها مخصوصاً صداوسیما که کمک کردند و نیروی انتظامی، بسیج، کارکنان وزارت بهداشت و بیمارستان ها که در کنار استانداران و فرمانداران ما ایفای نقش کردند، تشکر کنم.
کد خبر: ۱۲۶۲۸۷۷

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی پیش‌ از ظهر امروز ( چهارشنبه ۱۳ فروردین) در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه عملکرد دستگاهها در انجام مقررات کمیته انتظامی ستاد مبارزه با کرونا قابل تقدیر بوده است، اظهار داشت: ارزیابی ما از وضعیت جاده‌ها این است که باز هم 30 درصد از مسافرت‌ها کم شده و مصرف بنزین 55 درصد کاهش داشته است.

وزیر کشور با اشاره به روند مهار و کنترل ویروس کرونا گفت: با روندی که الان شاهد هستیم و گزارشات وزارت بهداشت، هم در بستری ها و هم فوتی ها، روند کاهشی داشته ایم و به ثبات رسیده ایم.

وی با بیان اینکه در چند استان شاهد روند افزایش بستری ها و فوتی ها هستیم، گفت: امیدواریم تا ۲۰ فروردین بتوانیم کشور را به فعالیت ها باز گردانیم.

وزیر کشور افزود: لازم است از مردم و رسانه ها مخصوصاً صداوسیما که کمک کردند و نیروی انتظامی، بسیج، کارکنان وزارت بهداشت و بیمارستان ها که در کنار استانداران و فرمانداران ما ایفای نقش کردند، تشکر کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها