برای درمان بیماران کرونایی روشی در لندن پایتخت انگلیس کشف شده است. البته این روش ارتباطی به واکسن ندارد و به یک روش جالب دیگر مربوط می شود.
کد خبر: ۱۲۶۲۷۷۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تلگراف ، مهندسین فرمول یک دستگاه تنفسی جدید برای بیماران مبتلا به ویروس کرونا ساخته اند.

تیم مرسدس و دانشگاهیان دانشگاه کالج لندن فقط چهار روز وقت لازم داشتند تا اولین دستگاه فشار مستمر هوایی (CPAP) را تولید کنند. 100 مورد از این دستگاه ها اکنون در بیمارستان های شمال لندن تحت آزمایش های بالینی قرار گرفته اند.

این تجهیزات - که هوا و اکسیژن را به ماسک وارد می کند تا ریه های بیمار را تحریک کند - یک روش درمانی جایگزین برای افرادی است که به شکل ناخوشایندی از انجام مراحل تهویه تهاجمی استفاده می کنند.

این کار برای استفاده پزشکی هنوز توسط سازمان دیده بان ایمنی «MHRA» امضا نشده است و باید آزمایش بالینی خود را برای اثبات کمک به بیماران در بیمارستان دانشگاه کالج لندن تا پایان این هفته تکمیل کند.

این تکنیک به طور گسترده در ایتالیا مورد استفاده قرار گرفته است، جایی که ویروس شناسان از نظر تجهیزات کمبود دارند.

در صورتی که این دستگاه مورد تایید نهادهای مربوط قرار بگیرد به طور روزانه 300 دستگاه از آن ساخته می شود. پیش بینی می شود در صورت نیاز بیشتر توانایی ساخت هزار دستگاه در روز هم وجود دارد. دستگاه « فشار مثبت پیوسته مسیر جریان هوا» که به اختصار CPAP نامیده می شود به سرعت می تواند باعث ترخیص بیماران از بخش ICU  شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها