برخی حرکات ورزشی در زمان قرنطینه به دلیل عدم نیاز به وسیله و تجهیزات خاصی به عنوان بهترین تمرینات ورزشی جهت انجام در منزل شناخته می شوند.
برخی حرکات ورزشی در زمان قرنطینه به دلیل عدم نیاز به وسیله و تجهیزات خاصی به عنوان بهترین تمرینات ورزشی جهت انجام در منزل شناخته می شوند.
کد خبر: ۱۲۶۲۷۷۱

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، بر اثر انجام این حرکات ورزشی ابتدا ضربان قلب بالا می رود و سپس گروه های عضلانی آنتاگونیست به شکل متوالی تمرین داده می شوند و به دنبال برخی حرکات که نیاز به ضربان قلب بیشتری دارند، حرکاتی انجام می شوند که بدن قدری فرصت بازیابی فعال پیدا می کند. تحقیقات نشان داده است این نوع تمرین برای چربی سوزی موثرتر از تمرینات هوازی و قدرتی معمولی است.

طی این حرکات شما باید به بدن خود گوش دهید و بدنتان به شما این حس را منتقل خواهد کرد که آیا حرکات ورزشی سنگین است یا خیر؟ علاوه بر این باید بدانید که در هنگام فعالیت ورزشی نباید درد یا تنگی نفس و خستگی مفرط حس کنید و حتی اگر نمی توانید یک دور را کامل کنید، هر چه بر حسب توان می توانید فعالیت داشته باشید؛ چراکه تحرک هرچند کم و ملایم بهتر از بی تحرکی است.

باید تاکید کرد که در صورت ابتلا به بیماری و یا عادت به زندگی بی تحرک، قبل از شروع ورزش با پزشک مشورت کنید.

به منظور افزایش تاثیر ورزش بهتر است تمامی این حرکات را حداقل سه بار تکرار کنید و هر یک از حرکات زیر را می توانید در مدت زمانی ۳۰ ثانیه انجام دهید و هر بار حدود ۱۰ ثانیه پس از انجام حرکات استراحت کنید.

در ذیل مجموعه این حرکات ورزشی همراه با توضیح و تصویر آمده است که برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها