بسیاری از مشاغل و اصناف با توجه به شیوع ویروس کرونا، از حجم نفرات یا خدماتشان کاستند. خشکشویی آنلاین تکواش، به عنوان جوانترین خشکشویی آنلاین کشور، سفارشات دریافت و ارسال البسه را تا آخرین زمان کاری اسفندماه متعهد می شود.
کد خبر: ۱۲۶۲۷۶۸

اما نکته حائز اهمیت در این خدمت رسانی، تمهیداتی است که خشکشویی آنلاین تکواش، در رابطه با بیماری کرونا و در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر آن انجام می دهد.

ویروس کرونا، در همه استانهای ایران بیماری ایجاد کرده است و تهران، بیشترین آمار بیماران را در سراسر کشور دارد.

خشکشویی آنلاین تکواش، فرایند شستشوی ضدعفونی را اجرا می کند

با توجه به انتقال سریع این بیماری، خشکشویی آنلاین تکواش، با ایجاد فرایند ضدعفونی لباس ها و استفاده از ترکیبات حذف خاص برای شسشتشو، توانسته است در مهار این بیماری موفق بوده و انتشار آن از لباسها را متوقف کند.

دستورالعمل خشکشویی آنلاین تکواش، برای ضدعفونی کردن و شسشتشوی لباسها، پرده، پتو و سایر اقلام به شرح زیر است:

  • شستشوی دست پرسنل با آب و صابون

در خشکشویی های طرف قرارداد خشکشویی آنلاین تکواش، پروتکل اجرایی نظافت لازم الاجرا است، در این پروتکل اجرایی، پرسنل خشکشویی ها موظف هستند پس از مرحله اتو کشی، دستانشان را با آب و صابون شسته و سپس لباس ها را لمس کنند.

  • حتی پتو ها نیز اتو می شوند

مشتریانی که البسه، پتو، پرده و هر قلم شستنی دیگری را به خشکشویی آنلاین تکواش ارسال می کنند، می توانند برای از بین رفتن کرونا، از خشکشویی تکواش درخواست کنند تا آن را در اتو بخار که قطعا دمایی بیش از دمای تحمل ویروس کرونا یعنی 40 درجه دارد، اتو کرده و سپس بسته بندی کنند.

  • پیک های خشکشویی تکواش، پیش از حضور، دستانشان را ضد عفونی می کنند

در دستورالعمل مستقیم پرسنل انتقال در خشکشویی تکواش آمده است که پس از طی مسیر، حتماً می بایست پیش از لمس کاور شستنی های مشتریان در هنگام تحویل، حتما دستانشان را ضدعفونی کرده و یا از پاکیزگی آنها اطمینان داشته باشند.

خشکشویی آنلاین تکواش، فرایند شستشوی ضدعفونی را اجرا می کند

خشکشویی آنلاین تکواش و قهرمانان گمنام آن

بارها شنیده ایم که بهترین راه مبارزه با کرونا، پیشگیری است!

خشکشویی آنلاین تکواش، با کارآفرینی مستقیم و غیر مستقیم ده ها نفر از قهرمانان در تهران، مداماً سفارشات و البسه مشتریان را شسته، ضدعفونی می کنند و به مقصد آنها روانه می کنند تا همواره جایگاهشان را به عنوان جوان ترین و بهترین خشکشویی آنلاین ایران حفظ کنند.

خشکشویی آنلاین تکواش، فرایند شستشوی ضدعفونی را اجرا می کند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها