شیوع ویروس کرونا در آمریکا از مرز 80 هزار نفر گذشته و حتی از چین هم پیشی گرفته است. هم اکنون در سراسر ایالات متحده آمریکا حالت فوق العاده اعلام شده است. 
کد خبر: ۱۲۶۲۶۲۷
به گزارش جام جم آنلاین ، شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا نیز هر روز بیشتر می شود و نگرانی های بسیار زیادی در سراسر این کشور به وجود آمده است. 

هم اکنون ایالت نیویورک در شرق ایالات متحده بیشتر از هر جای دیگری دچار بلای ویروس کرونا شده است.
در سراسر آمریکا مشکلات زیادی در رابطه با تسهیلات و امکانات بهداشتی وجود دارد و کنگره این کشور قرار است بودجه ای کلان برای مبارزه با این ویروس در نظر بگیرد. 

در حالی که گفته می شود پنج  درصد از اقتصاد جهان در پی شیوع ویروس کرونا از بین می رود آمریکا به عنوان یکی از قطب های اقتصادی جهان بیشتر از هر کشور دیگری خسارات مالی و اقتصادی سنگینی را متحمل خواهد شد. 

بر اساس گزارش ها صنعت سینمای آمریکا و یا همان هالیوود یکی از مباحث بزرگ اقتصادی است که در پی شیوع ویروس کرونا خسارات شدیدی را تجربه خواهد کرد. 

چه در رابطه با فیلم هایی که اکران شده و چه فیلم هایی که قرار است اکران شود و چه در رابطه با پروژه های در دست ساخت خساارت بسیار سنگینی برآورد شده است. به عبارت دیگر ویروس کرونا به صنعت سینمای هالیوودی خسارتی معادل یک میلیارد دلار وارد کرده است. 

هم اکنون مولان بزرگ ترین قربانی ویروس کرونا در آمریکاست. فیلمی که قرار بود یکی از پرفروش ترین های سال باشد هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا به حاشیه رانده شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها