مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی گفت: در حال حاضر وضعیت جایگاه های سوخت مطلوب نیست و حداقل ۳۰ تا ۴۰ جایگاه در کشور تعطیل شده اند و ما خواستار حمایت دولت در این شرایط هستیم.
کد خبر: ۱۲۶۲۵۲۷

به گزارش جام جم آنلاین، محمد عطاپور در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه پمپ بنزین ها یکی از مکان هایی هستند که بیشترین احتمال انتقال ویروس کرونا را دارند، اظهار کرد: علی رغم اینکه جایگاه ها تا حد زیادی خود را آماده مقابله با این ویروس کرده اند اما از سوی دولت حمایت نشدند و این مساله مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

وی گفت: پس از افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین حق العمل که به جایگاهداران پرداخت می شود تغییری پیدا نکرد و همچنان بر اساس قیمت پارسال محاسبه می‌شود؛ این در حالی است که بیش از پنج ماه از اجرای این طرح می گذرد.

مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی با تاکید بر اینکه قول هایی مبنی بر پیگیری این موضوع داده می شود اما هنوز به نتیجه نرسیده است افزود: ما از وزارت نفت انتظار داریم که به فکر جایگاه ها باشند. در حال حاضر بسیاری از مجتمع های خدمات رفاهی بسته شده اند و منبع درآمدی ندارند و از جیب خودشان هزینه می کنند.

عطاپور اظهار کرد: هزینه های زیادی در آخر سال به جایگاه ها تحمیل شد و این در شرایطی است که میزان فروش جایگاه ها کاهش یافته و انتظار دارند که بسته حمایتی داشته باشند و این موضوع در توان وزیر نفت است؛ لذا ما انتظار کمک و حمایت داریم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از جایگاه ها مشکل پیدا کرده اند و در آستانه تعطیل شدن هستند، گفت: برای مقابله با بحران کرونا بسیاری از جایگاه ها به ماسک و دستکس مجهز شده اند؛ حتی در برخی جایگاه ها شاهد افزایش تعداد اپراتورها هم هستیم و تمام این ها در شرایطی اتفاق افتاده که هیچ کدام از جایگاه ها از سوی دولت حمایت نشده اند.

مشاور عالی انجمن مالکان جایگاه‌ها و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین‌راهی با بیان اینکه در این شرایط لازم است که وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به جایگاه ها داشته باشد، گفت: در چند جایگاه‌ اپراتورها لباسی مشابه فضانوردان تهیه کردند که این سلیقه جایگاه‌دار است و ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا الزامات وزارت بهداشت را رعایت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها