بر اساس آمار اعلام شده از سوی منابع درمانی ایالات متحده، این کشور روز چهارشنبه مرگبارترین روز خود را از زمان شیوع ویروس کرونا تجربه کرد.
کد خبر: ۱۲۶۲۵۱۹

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، همزمان با انتقادات فراوان از دولت آمریکا به دلیل واکنش نامناسب و دیرهنگام به شیوع ویروس «کووید ۱۹» در این کشور، تعداد قربانیان این ویروس در این کشور از ۱۰۰۰ نفر هم بیشتر شد.

دانشگاه «جان هاپکینز» در وبسایت خود اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ نفر جان خود را از دست دادند تا شمار کل فوتی‌ها به ۱۰۵۰ نفر برسد.

تعداد کل مبتلایان در آمریکا که مرگبارترین روز کرونایی خود را پشت سر گذاشت، به ۶۹۱۷۱ نفر افزایش پیدا کرده است.

دولت ایالات متحده که بسیار دیرتر از کشورهای دیگر به انجام آزمایش‌های تشخیص ابتلا به ویروس کرونا روی آورد، اکنون به دلیل تعداد زیاد افراد بیمار، با کمبود کیت‌های تشخیصی مواجه شده است.

سازمان بهداشت جهانی نیز روز سه‌شنبه با بیان اینکه ۸۵ درصد موارد ابتلا به کرونا در روز گذشته در آمریکا و اروپا بوده، گفت آمریکا در آینده نزدیک احتمالا به کانون سرایت این ویروس تبدیل شود.

از سوی دیگر، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه از «مون جائه این» همتای خود در کره جنوبی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا درخواست کمک کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها